Білок Diggers або де протеїн видобувається

Головна

35 фото + листи

Всі ми були в школі, і у нас були біологія і хімія підручники. Деякі люди, ймовірно, читають їх до. Часом ми почуємо в новинах, які британські вчені здійснили черговий прорив і іноді навіть заслали Нобелівську премію за їх відкриття. І хто, мабуть, уявляв розумний сіро-волосий чоловік з келихами, хто все своє життя думав багато, був блискучим і колись він підсвічував ідею. Ну, я скажу вам це, в дійсності, є рідко одна людина за всіх цих відкриттів. Як правило, є завідувач лабораторії (і пізніше він дасть йому Нобелівську освіту в разі якого є ціла команда вчених, аспірантів, аспірантів і просто студентів). Важко уявити, скільки робіт насправді вводять в єдиний ряд біологія або хімія підручник. Визначені методи краще і більш точно вимірюють результат. Один експеримент може тривати з декількох годин до декількох років (в залежності від предмета дослідження). Один рядок у підручнику іноді займав роки

Так я студент біохіміолога, я 29 років, і я люблю, що називається Лу. Я жити життя експериментального вченого, і це життя нагадує мені дуже багато життя саркерів з деяких фантазійних книг. У наших вежах магії десятирівневих лабораторій, які з яких причин у багатьох містах світу проводяться поза межами міста, щоб не перетворити очі звичайних громадян, очевидно. Вже в Німеччині я мав офіційну адресу: "Вулиця так і-со, Вежа 4." Я зараз працює в Страсбург, Франція. Ми працюємо з усіма сортами пристроїв, метою яких не можна вгадати їх зовнішній вигляд, а також читати дивні листи, які за межами влади смертної, ініціатор повинен навчатися протягом багатьох років, щоб зрозуміти в них деякі девілі.