Як посидіти з дитиною

«Коли я мав піти на роботу після того, як мій край залишити, я зіткнувся з великою проблемою: Я не мав одного, щоб залишити мій трирічний син. Дитина тепер живе з дідом. Вона вже 81 років, і я розумію, наскільки важко це для неї, але я не маю іншого вибору.

Як посидіти з дитиною

Ліуда сподівається на допомогу її матері-в-прави, але її чоловік відмовився допомогти. Людмила не знає, як переконувати свою маму, щоб подивитися за власним онуком. А Аліна Петровна не хоче слухати будь-які аргументи. Чи варто витрачати час на сидячи з дитиною?

Як посидіти з дитиною

Я лікар за спеціальністю, як тільки після закінчення постанови негайно працювати. Моя людина також працює важко, іноді ми не робимо навіть перехресних шляхів, тому що я часто працюю з нічним перемиканням. Гліб пішов з мого бабуся Рімма, який є 81. З радістю погодився, але я розумію, що це дуже важко для неї. Вік відчував себе. У дитячому садку критична ситуація. Для того, щоб занурити дитину до народження, я зізнався, ми були пізно в цьому питанні. Ми чекаємо на прибирання номерів. Не може бачити активну дитину на вулиці, вона не часто ходить з ним. У будинку вона намагається. Готування, годування, поставляння дитини до ліжка.

Як посидіти з дитиною

Знайти хорошу няню непросто. У нас було чотири носини. Я знайшов ще одну роботу, другу муку з чоловіком, коли він прийшов додому, третя зникла десь і не викликав назад. Четвертий був трохи молодшим, ніж мій бабуся. Ми все ще шукаємо нянь, але кваліфіковані дитячі ліжечка, які ми просто не маємо.

Як посидіти з дитиною

Мої батьки ще не помирають, вони не можуть звертати увагу на Глебушка. Але Аліна Петровна є другим роком в пенсії, вона трохи старша. Коли мій чоловік і я одружився, мій мати-в-завжився запитати, коли вона буде мати онука, і тепер вона не встигла йому.

Як посидіти з дитиною 45