Як посидіти з дитиною

«Коли я мав піти на роботу після того, як мій край залишити, я зіткнувся з великою проблемою: Я не мав одного, щоб залишити мій трирічний син. Дитина тепер живе з дідом. Вона вже 81 років, і я розумію, наскільки важко це для неї, але я не маю іншого вибору.



Ліуда сподівається на допомогу її матері-в-прави, але її чоловік відмовився допомогти. Людмила не знає, як переконувати свою маму, щоб подивитися за власним онуком. А Аліна Петровна не хоче слухати будь-які аргументи. Чи варто витрачати час на сидячи з дитиною?



Я лікар за спеціальністю, як тільки після закінчення постанови негайно працювати. Моя людина також працює важко, іноді ми не робимо навіть перехресних шляхів, тому що я часто працюю з нічним перемиканням. Гліб пішов з мого бабуся Рімма, який є 81. З радістю погодився, але я розумію, що це дуже важко для неї. Вік відчував себе. У дитячому садку критична ситуація. Для того, щоб занурити дитину до народження, я зізнався, ми були пізно в цьому питанні. Ми чекаємо на прибирання номерів. Не може бачити активну дитину на вулиці, вона не часто ходить з ним. У будинку вона намагається. Готування, годування, поставляння дитини до ліжка.



Знайти хорошу няню непросто. У нас було чотири носини. Я знайшов ще одну роботу, другу муку з чоловіком, коли він прийшов додому, третя зникла десь і не викликав назад. Четвертий був трохи молодшим, ніж мій бабуся. Ми все ще шукаємо нянь, але кваліфіковані дитячі ліжечка, які ми просто не маємо.



Мої батьки ще не помирають, вони не можуть звертати увагу на Глебушка. Але Аліна Петровна є другим роком в пенсії, вона трохи старша. Коли мій чоловік і я одружився, мій мати-в-завжився запитати, коли вона буде мати онука, і тепер вона не встигла йому.

45