Одного дня в серці будинку.

38 зображень + невеликий текст (джерело)

Привіт, моє ім'я Єлизавета, я 23 роки, я вчитель, але я роблю в основному волонтерство. Ми допомагаємо дідівцям, які живуть в рідних будинках: ми відвідуємо їх, співаємо пісні з дідівцями, даруємо подарунки, приносимо найнеобхідніші речі. Ми проводимо всі вихідні поїздки, адже наші бабусі живуть в віддалених районах з Москви.
Я розповім вам про один день, який ми витратили в Архангельській області навесні, 10 квітня.
Рано вранці, ми, команда 7 дівчаток і одного хлопчика, приїзд до міста Каргополь, де знаходиться наш перший будинок для годування.
Ми намагаємось сніданку, особливо це не зручно.

На нашому вокзалі поїзд не триває, а речі, які ми перевозимо на наші бабусі, ми маємо повний автомобіль. Подарунок і наш постійний супутник у всіх подорожах - мій акордеон:
Провідник видається втомленим з підрахунку коробок, які ми розвантажуємо.

Вивантаження завершено, як вони не забули своїх, сусід не взяв) ми відпочивали на платформі і чекаємо на перевезення, щоб приїхати на нас - ми зустрінемося з амбулатором з пансіонату.

Намагаємось упакувати все і підійти.

...

Ми переїхали і прибули на швидкість блискавки. Головною особою в установі є - директор

Р

Вкажіть довгий коридор, пустелі, бабуся ще не знаю, що ми тут.

Розплідники приховують мешканців і перетворять їдальню для годування будинку в зборний зал:

Перед початком нашого концерту Алла записується вниз, який з онуків отримує листи від «родзинок по листуванню» (ми знайдемо всі бабусі, які хочуть отримувати листи, віртуальні «родзинки», які беруть участь у побудові над ними і часто стають ближче до родичів).

На нашому веб-сайті ви знайдете фото нових користувачів, які завантажують фотографії, а також знайдуть для них «родзинки».

7473313

Марина розподіляє фотографії, які ми взяли на останню подорож, бабусі чекають на них і дуже щасливі, тому що з моменту отримання в пансіонат, їхні сімейні альбоми поповнюються тільки нашими приходами.