Одного дня в серці будинку.

38 зображень + невеликий текст (джерело)

Привіт, моє ім'я Єлизавета, я 23 роки, я вчитель, але я роблю в основному волонтерство. Ми допомагаємо дідівцям, які живуть в рідних будинках: ми відвідуємо їх, співаємо пісні з дідівцями, даруємо подарунки, приносимо найнеобхідніші речі. Ми проводимо всі вихідні поїздки, адже наші бабусі живуть в віддалених районах з Москви.
Я розповім вам про один день, який ми витратили в Архангельській області навесні, 10 квітня.
Рано вранці, ми, команда 7 дівчаток і одного хлопчика, приїзд до міста Каргополь, де знаходиться наш перший будинок для годування.
Ми намагаємось сніданку, особливо це не зручно.

На нашому вокзалі поїзд не триває, а речі, які ми перевозимо на наші бабусі, ми маємо повний автомобіль. Подарунок і наш постійний супутник у всіх подорожах - мій акордеон:
Провідник видається втомленим з підрахунку коробок, які ми розвантажуємо.

Вивантаження завершено, як вони не забули своїх, сусід не взяв) ми відпочивали на платформі і чекаємо на перевезення, щоб приїхати на нас - ми зустрінемося з амбулатором з пансіонату.

Намагаємось упакувати все і підійти.

...

Ми переїхали і прибули на швидкість блискавки. Головною особою в установі є - директор

Р

Вкажіть довгий коридор, пустелі, бабуся ще не знаю, що ми тут.

Розплідники приховують мешканців і перетворять їдальню для годування будинку в зборний зал:

Перед початком нашого концерту Алла записується вниз, який з онуків отримує листи від «родзинок по листуванню» (ми знайдемо всі бабусі, які хочуть отримувати листи, віртуальні «родзинки», які беруть участь у побудові над ними і часто стають ближче до родичів).

На нашому веб-сайті ви знайдете фото нових користувачів, які завантажують фотографії, а також знайдуть для них «родзинки».

7473313

Марина розподіляє фотографії, які ми взяли на останню подорож, бабусі чекають на них і дуже щасливі, тому що з моменту отримання в пансіонат, їхні сімейні альбоми поповнюються тільки нашими приходами.

Багато хто не бачив себе зовні протягом тривалого часу і не завжди відразу впізнавати себе на фото:

Зібрані дідусь, проданий, завісний підйомник, артисти на страйк.
Алла співає пісню про Вологду, заморожує з акордоном

Ми хочемо, щоб наші слухачі співали більш активно.

427262

Перший конкурс: «Хто ударує самі мильні бульбашки»

Іноді ви повинні допомогти їм удар. Чудова дивиться з сюрпризом, але всі дуже готові поводитися. Дружба завжди виграє конкурс:

Для затримання аудиторії коротка сцена - "Креол"; Кирил - пірат, Pauline - красива креоль.

Ми даємо нашим бабусям можливість довести себе – влаштуємо танці на наступну пісню. Хлопці запрошують всіх на сцені. Для них ці захоплюючі і незабутні моменти - багато з них вже встигли о, як довго вони не танцювали.

Хлопці в нашій команді явно не вистачає, тому часто ковальники – дівчата.

Цього разу ми вирішили показати бабусям неприпустимою казкою. Як це таке?

Це право, ми натягуємо бекап. До речі, ми не змогли витягти його, якщо Моуза не вибрала активної дідусь-колеса.

1656861

І цей дід попросив на підлогу, пішов на стадію і відігравав довгу пісню про Шхори. Ми не можемо співати до нього - ми не знаємо слово...

Концерт надходить, ми надаємо всім пакетам цукерок і диспергуємо в камери - для відвідування постільної білизни і спілкування більше з усіма, адже головна потреба в таких установах є спілкуванням і людським теплом.
Ми знайшли фотографії Бабця Маша, ми подаємо їх до неї після концерту, вона щаслива.

Дуже хороший Іван Васильович з смішною назвою «Кісель» і дружиною, бабуся Маша. Дідусь Іван є художником, живим у нутрі будинок в дуже затишному підопі, а його картини всюди.

І тут ще одна шлюбна пара, вони зібралися в школі-інтернаті. Раритет, але це буває. І всі бабусі щасливі з м'якими іграшками!

Цей бабуся з відкидного відсіку отримав панду.

Надія Нікітичне є свого роду кальмарів, або що?

Перед тим як залишити, я їду до неї, щоб сказати добрим і побачити таку композицію на нічному витримці, я не міг пройтися) - фото з мною з останнього часу для лояльності була в лапках новоприведеного звіру. Ніцца.

р.

Настав час залишити, є ще один хуторний будинок попереду, де вони також дуже чекають.

Через чотири години в швидкої допомоги, ми нарешті досягали берегів другого об'єкту.
Ще холодно, ніхто не сидить на лавках.

Як ми входимо, ми відразу прочитаємо щоденне тренування на стіні. Як рано вони!

Для відпочинку в коридорі збираються їдальня. Програма: Ми розподіляємо фотографії.

Ми співаємо пісні,

Ми проводимо бульбашки.

танець,

Ми даруємо подарунки.
Бабця латунь про свій день народження картки від нас

У нас дуже мало часу, що залишилося для другого будинку, тому все на прискореній програмі. Ми беремо фотографії на прогулянку до найбільш улюбленого і на дорозі, о 22-30 ми маємо поїзд до Москви.

Таке ж лофа приймає нас на станцію. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу. Ми будемо повертатися в два-три місяці, і вони будуть чекати нас.

р.

Джерело:

Категории

Смотрите также

Новое и интересное