Перм. Не просто реальні діти тут.

За останні шість місяців я мав можливість відвідати пару разів в чудовому місті Перм, що на ніч привертало увагу всієї країни завдяки вивільненню дикої популярної ситком на TNT.

У цій статті я не буду говорити про мешканців і різних мікрорайонах і звичаях, але хочу розповісти про твори сучасного мистецтва, які я бачив на вулицях Перм. Звичайно, я не міг бачити всі чіпси цього міста, але я фотографував основні об'єкти. Фотографії цих робіт і я хочу представити вашій увазі.

23 фотографії (всі фотографії шахти)

1,1 км З Я говорю про «Real Boys», я думаю, що це варто починати з найбільш популярних арт-об’єктів Перм, впізнаваних у всіх зомбі країни. Я говорю про напис «Хастя не далеко». Автор: Борис Матросо. Об'єкт розташований на набережній річки Кама біля колишньої річкової станції, нині Музей сучасного мистецтва ПЕРМММ.

2,2 км

3. У Ну, так як я починав з «щастям», я, ймовірно, продовжую з близькими творчими роботами. Поруч - пам'ятник роботів. На жаль, я не знайшов ніякої інформації про нього. Ну, я вгадаю, що батько електроніки, або сама електроніка.

4. У

5. Умань Glory to Work – це продовження роботи Red People, модульної системи, завдяки якій зібрано антропоморфний об’єкт-характер. Проект був встановлений в рамках виставки Cubism. Він знаходиться в однойменній річці.

6. Жнівень Так звані «саркофаги» автомобільних шин, в яких заточується автомобіль BMW. З самого Перм'ян, цей об'єкт пам'яті 90-го. Ну, можливо,...

7. Про нас

8. У Я не пам'ятаю хто, але я знаю, що він з Казахстану і на жаль вже вийшов) представив ще одну гумову роботу, яка знаходиться в кам'яному саду перед ВПРМ-II вокзалом. Скульптура - це шараб, який розгортає величезний чорний бал перед ним. За словами автора роботи, з одного боку, невелика неоднозначна комаха символізує зусилля людини «проти» землі. З іншого боку, шарфа є символом сонця, що уособлює ідею вічної праці і творчості.