Патріархальні Американські вихідні

Хай, кожен. Сьогодні Я хочу познайомити вас з мирною Америкою, країна далеко від цивілізації. Або ж, про вихідні ми провели в Нью-Йорку передміхурової залози, в горах, орендуючи невеликий будинок в кемпінгу для відпочиваючих. Америка - країна доріг, що веде девіл знає де. Дорога не завжди хороша, особливо в районах далеко від великих міст, і як недосвідчений водій, я практично кладаю цеглу кілька разів. "" Я фотографував все, що я міг, але вибрав краще, щоб не втомилися. Текст буде докладно, будь ласка, не порушайте.

ЧОМУ: Вартість оренди була $ 239 + їх товари.

Фото 49

1. 6:00 д.м. Ми приїхали в п'ятницю вночі. Не дивлячись на те, що в будинку був кондію. Традиційно вранці фото з туалету.

Р

2,2 км Як звичайно, все в кращих традиціях. Гладно поголені зеленим газоном, з грилом та американський прапором, що надходить на табір.

3. У До сих пір сонце дивиться через щільний гірський вогнищ.

4. У Річка. Погляд дуже красивий. Дуже приємно бачити природу, коли люди все ще гасать і голоси не чули. Просто обмочування птахів і свіжого повітря.

5. Умань І тут наш табір з річки. Натуральні дерев'яні будинки.

6. Жнівень Це наш будинок. 4 ліжка.

7. Про нас Є стільці на веранді. Увечері дуже добре сідати, поставивши ноги на піриль веранди і подивіться на небо і на багатьох полонених, які, на жаль, камера не могла захопити з технічних причин - не професійна технологія.

70890 Р

8. У Ще один барбекю в домашніх умовах. Ніяких спеціальних, крім того, що ми знову без шампунів і без їжі, але далі.

9. Навігація Попереднє замовлення не кладуть автомобілі на газон. Це досить розумно, якщо є стоянка, покрита гравієм. Я зателефоную їй мультфільм культури.