Як жити з Левами в Ботсвана

Миколаї Фредерік Бонен Россен, 26 – фріланс-фотограф і видавець. Народився в Копенгагені, Данії, він є відповідальним коханцем подорожі, книг і фотографії. Минулого року Россен відвідав Ботсвану для датської фінансової газети Børsen. В результаті був захоплюючий звіт з незабутньими фотографіями, які ви побачите нижче, і які майже вартість Россена своїми руками. Ось що сам фотограф розповідає про свою близьку зустріч з левами Ботсвана.

1,1 км Що ви йдете до Ботсвана і зробіть цей звіт?
Я вперше дізнався про ці хлопці з взаємовигідного друга в Південній Африці.

2,2 км Я знаходився з історією. Я знав, що вони не могли дозволити собі найняти видавця, тому я вирішив використовувати свої зв'язки до датської газети Børsen, щоб волонтерувати свою історію світу. Газета погодилася негайно.

р.
3. У Як ви живете в дикому? Як довго цей проект триває?
Я провів 12 днів в наметі в Modisa Camp, 30 км від Калахарського заповідника, 280 км на південь від Маун, найближче місто. Вдень до 35 градусів тепла, вночі температура падає до -10. Тексти пісень, а це означає: І не душа на милі навколо.

4. У Єдине, що я почув на ніч, була рояльцями. Ця країна є розміром Франції, і населення як Копенгаген. Один з найвіддаленіших місць, які я коли-небудь відвідав.

5. Умань Проект MODISA був запущений в 2011 році компанією Mikkel Legart та Валентином Гринером. Вони тепер живуть в сафарі хут 30 км на захід від Калахарського заповідника. Вони хочуть «допомагати лідерам у збереженні екосистеми Калаарі» з трьома основними цілями: заспокоїти існуючі конфлікти з людьми, науковими дослідженнями та закликати громадську думку.

6. Жнівень Які проблеми ви стикаються як фотограф?
Не турбуючись про освітлення. Чудовий захід сонця і (особливо) на світанку. Але подолання страху було досить важко. Фотографування ліонеса Сирга вагою 90 кг (і тепер все 130) не жартує, але вона все ще була підліток! У будь-який момент ви можете очікувати від випадкового удару або навіть вбивати вас.