Я лікар-дерматолог з 20-річним досвідом і я ніколи не буду використовувати ці 6 продуктів для обличчя або тіла.

Незадоволеність станом шкіри, на жаль, досить поширена. Хтось турбує передчасних зморшок, а хтось з віком і не позбавлявся від прищів, хтось некомфортний алергія на холод або, навпаки, сонце.

Звичайно, виникають недуги і більш страшні, а причини цих небажаних проявів можуть відрізнятися. Але з усіма цими проблемами ми приїжджаємо до дерматолога. Він може зробити ряд експертних рекомендацій обличчяй

Але ви коли-небудь дивилися, що дерматологи повинні тримати шкіру у формі? Після того, як формула бахіли без черевики не працює для них, а також для дієтологів. І ще цікавіше те, що засіб дерматологів не використовують для захисту шкіри від неприємностей. Іноді достатньо знати і нейтралізувати приховані вороги, які приховують в нешкідних трубах і баночках.

Саме тому редакційна колегія "Сайт" 6 Речі Дерматологи Ніколи не скажеш Не робити це з шкірою.й Залишайтеся від цих коштів!

Габаритний зображення

Здоров'я шкіри
  1. Тонік для обличчя.
    Чистий, тонус, зволожуючий – цей мантра довгий час міцно занурився в наших розумах, уособлюючи основну схему догляду за шкірою. Незважаючи на це, багато дерматологів визнати, що вони не використовують тонік. Незважаючи на те, що тоніки є найбільшою частиною успішного маркетингового переходу косметичних компаній, завдяки чому вони добре заробляються з мінімальними фінансовими витратами. Будь-який тонік – 95% води, а решта 5% – гліцерол, різноманітні добавки, такі як вітаміни, кислоти та консерванти. І спирт, який може допомогти жирній шкірі, але сухий і чутливий, він обов'язково завдасть шкоди.

ДепозитФотогалерея

Крім того, композиції бюджетних і дорогих тоніків часто трохи відрізняються один від одного. Це дійсно випадок, коли покупка дорогої тоніки, покупець оплачує переважно для красивої упаковки і назви бренду.