Костянтин "Кат" Бірюков. Рятівник став актором

Анатолій Голубовський

Габаритний зображення

Чи є це сімейна традиція або особистий вибір?
до Це випадковий вибір. Шість років тому, я нічого не робив з медицини. З слова «все». Коли моя мама хвора, я опинився в місті, шукаючи лікаря, щоб дати її IV. Я не лікар, я рятувальник. Я проводжу першу допомогу. Хтось спеціалізується на гасіння, хтось є дивером, і я навчаю. Інколи простіше навчити людину базовими медичними знаннями, ніж підготувати лікаря-вчителя. Так, перш за все я вчителька і тільки тоді людина, пов'язана з медикаментами. Решта – самоосвіта. Багато тренінгів та курсів освіжувача, стажування. Я ніколи не думав, що я витрачаю на 30 ночей на анатомічні атласи, ноти, алгоритми першої допомоги та кісткові імена. Ну, плюс робота в команді швидкої допомоги подарувала себе.

до Яким був імпульс?
У мене є вища юридична освіта. Однак він не працював у своїй спеціальності, переважно протягом своєї студентської роки. А потім раптом я зрозумів, що «Фундаменти управління інтелектуальною нерухомістю» і «... Відповідно до статті 1134 Цивільного кодексу» не для мене. Я спробував багато професій. Робота в якості охорони, вчителя школи, водія, цегляного шару. Він був моторним кур'єром поштової служби - три зима на скутер. Дорос є директором логістики. Спонтанно відмовляється від пекулярної роботи ніде. Одного разу я побачила оголошення, що необхідна служба порятунку. Попередня робота була відділом обслуговування клієнтів. Вимоги до кандидатів. Зайдіть його. Запрацював трохи як відправник. Потім він допоміг організувати тренінги з першої допомоги. Тоді він допоміг мені знову. Я попросив читати одну тему першим. Далі весь модуль. І я прочитав майже п'ять років.

Програма, яку ви надаєте?