Брендон Стантон

Брендон Стантон, Нью-Йоркський фотограф, названий Hony, зробив назву для себе, взявши серію фотографій абсолютно невідомих пар, фізичних осіб і навіть тварин.

Я фотографував людей і зацікавив їх життям і відносинами. І виходить, що ми всі пов'язані однією ниткою.

до Що ви хочете сказати про неї?
до Вона все ще отримує запаморочення, коли вона бачить помилки.

7257025р.

Він сказав мені один раз...

Одного дня ми їздили по Італії, і на поїзді знаходилися радіостанція, всі про любовні пісні. І ми почали виявляти переклади цих пісень. Продовжували історії. Все, що ми закінчили сміхання, щоб сльози, а потім почали гасити з відстроченням.

до Що вам подобається більшість вашої дружини?
- Її робота.
до Коли вас найбільше вражають своєю роботою?
до Коли вона зробила цю сукню.

- Після того, як я дізнався мій батько був раком, я поїхав по всій країні, щоб бути з ним. Це був найкращий час життя, 16 місяців.
до Що ви пам'ятаєте найбільше?
- Прийняття його останньої інструкції.

Фото набули багато шанувальників. Фотограф має 5 мільйонів послідовників, і скільки людей відвідують сайт? Написати листи, зустрітися з особою?

до Що найгірше в житті?
- Сколите сходи під час Мети Гали в цій сукні.

до Що ви найбільше боїтеся і коли ви найбільше боїтеся?
- Тепер. Я відповідальний за збереження статуї безпечно, і я боїсь, що може зіпсувати їх. Дуже багато!

до Що вам подобається вам батько?
- Його почуття гумору.
до Чи можна подарувати нам приклад, коли гумор був дуже своєчасним?
до Мій cousin помер три роки тому. У нас знаходилися всі автомобілі, а також купа автомобілів. А потім поп-панель навколо обробки три рази по колах, а вагони зробили це почесне коло. Кожен розслаблений і навіть посміхається.