Смішні фотографії тварин Joanne Williams

Joanne Williams відійшов з Бразилії до Галапагоських островів та Африки, часто збираючи смішні фотографії тварин.

р.

A сплячий squirrel spread вільно на a bench в штат Флорида, США. І це всього одна з багатьох смішних фотографій тварин від дикої природи фотограф Джоанн Вільямс.

«Коли ви подивитеся на цю картину червоно-і-зебра, взяту в 2010 році в Кенії, багато думок приходять до розуму – це життєрадісна, що більшість з них занадто непристойна», – сміється Йоанне. Подумайте про симбіоз між птахом і твариною. Волоклю годує на паразитах, що живуть в організмі zebra. Він отримує їжу, і zebra вирішує питання гігієни за допомогою його допомоги. Ідеальна взаємодія, це не так?

Р

Вона керує захопленням абсолютно людських особливостей у представників тваринного світу. «Для того часу я фотографую спонтанно», – розповідає Джоанн. «Я не маю часу думати про те, чи буде цікава картина. Але я завжди намагаюся зробити свою роботу посміхатися. Пальто з зеленої тандегра побачила себе в автодзеркалі в Ріо-де-Жанейро, Бразилія, в 2010 році.

Габаритний зображення

Здається, що це морське лева на обличчі виразу найглибшого задоволення від себе коханого. Фото, взяті в Галапагоські острови в травні 2011 року.

Тексти пісень, а це означає: Він по-справжньому, він мастурбує! Звичайна карасара захоплює своє відображення в пудлі, штат Флорида, США, Травень 2011.

, Україна

О, що знайомий жест! До речі, використовуються в одному сенсі з часів Римської імперії! Коричневий чорноволосий капучин в Панталані, Бразилія, Травень 2011.

фотографії Йоанна з'явилися в багатьох журналах, вона є лауреатом декількох конкурсів, і її робота була навіть експонована в Музею природної історії в Вашингтоні, D.C. На фото - бат і Бромгансія ароматна в пантанантал, Бразилія, 2010.

Кролик сова виглядає кучеряво в камеру в Pompano Beach, Флорида, США, Травень 2011.

Собачки водіння булька на ранчо в Центральній Флориді, 2010.

р.