Я пішов на балкон - подивіться... через телескоп!

У мене є колега і комедія - людина з літерою столиці. Ми всі знаємо його як Томас. Він сам програміст. Але як дитина, як і всі радянські хлопчики, він мріяв літати на простір. Профспілку згорнулися і мрія залишилися. У хобі він нещодавно закінчив телескоп. Я роблю це протягом багатьох років. І я зробив!

Листи та багато фотографій. Не ламайте! Я знаю, коли я зробив.

Він каже, що він не пам'ятає, коли ідея народилася. Ймовірно відразу після запуску ракети він особисто спроектований, і не подолав перешкоду стратосфери.

Сам проект, він обумовлений «Стопікотом». Метою проекту є виготовлення дзеркала 150 мм. Товщина заготовки 23 мм. Фокусна відстань 1300 мм.

Шкільні спроби мали закінчити в дорослому віці, маючи в квартирі, крім ідеї, іншої дружини і двох чудових дітей.

Наш герой піднявся до своїх батьків в с., щоб не турбувати їх психічне здоров’я з надмірними гострими звуками, і почав вирівняти всі її хвилясті.

12 годин гельської праці позначається цілим відром ґрунтової абразивності, а сам скло готовий до утворення депресії. У серпні 2009 року.

Продовжуємо демонтаж абразивного кола. Через тиждень я почав робити болгарку. Цементна база з арахілінами всередині була успішно виготовлена і ламінована протягом тижня, щоб затвердити. За цим є епоксидна основа, загартована на другу спробу.

Далі - класичний: випилювали пази, почали шліфувати. 5 підходів. Після одного з невдалих спроб виявилося, що він якось змусив шліфування на акорді, а потім режим нормального шліфування зробив свою роботу. Решта часу, використовуючи виховані абразиви, він нащадився, як він вийшов, щоб бути нижче дробів М14, дзеркало навіть почав відображати лампу не в косі світло. На цій точці він подряпинав дзеркала.