600
Це просто інший привид AVIAKOR завод.
Якщо я закінчую. Всі фото на випадок телефону.
Резервуар. Я мав шанс отримати роботу в Айакорі в 2008 році, в листопаді, як керівник Бюро промислової електроніки. Я пішов в Січень 2009.
Щоб сказати, що рослина знаходиться в роз'ємному стані нічого не сказати, більш ніж половина майстер-класів знаходяться в такому стані, як на фото, відпочинок ще якось працює, але люди на літо 2011 принаймні, в цілому, скоро закінчуються.
Так, з того, що я був босом після того, як я приписав окремий офіс. Він є.
Мій стіл.
Такі стільці для гостей по всій території заводу.
Вид з столу, навіть «плазма»...
Вид з вікна мого офісу, обладнання для продажу
Дивитися.
А потім, пізніше, все було приступно передано до Чермета.
У деяких магазинах я фотографував, переважно половина рослини така.
Все обладнання або гофровані, ткані ...
Closet з технологічними процесами обробки для ЧПУ на магнітній стрічці
Біля стрічки...
Але машина, на якій ці програми, виробниче місто ФП-17М «Савелово», на столі склалися окуляри, вже захоплювалися віковим пилом, якщо машинний працівник був продемонстрований вакантним приміщенням, він відкладав їх машиною, щоб вони повернулися там.
Один з маленьких будівель, просто порожній.
Навіть зрізані батареї.
Але найгірше було в магазині, який був просто на відстані, через керма аеродрому, там був спеціальний прохід.
Висота воркшопу вражає, є також покинути обладнання в одній частині, фрезерні машини довжиною 15 м !!! Магнітна стрічка розсіюється і літає всюди.
Стеля...
Але в другій частині вони стоять, літаки, які ніколи не літати знову, один в анодований алюмінієвий, два вже пофарбовані корпуси.
Три ТТУ-154с
Висівки не зібрані і нібито зберігаються.
Р
Шасі не обладнані, тільки один осей, для порівняння, щоденник формату А5
Але ті, які фарбуються, за цим є третя ТУ, також розписані, але все порожній, тільки справа.
Р