Один день на риболовлі траулер.

Моє ім'я Віктора, Я з Калінінграда. Сьогодні Я збираю вам, як день проходить не на землі, але на високих морях, на одному з 31 понеділок березня 2013 року, тому що дні тижня і цифри в рибництві не підраховують.

Я починаю з фортепіано.
Трохи за рік тому я опублікував статтю в цій громаді. Я був берегом працівника, що поєднує два професії. У день я інженер, у вихідні та святкові дні я звукорежисер, і я проживаю значну частину мого вільного часу на цьому – я змусив техніку послужити мистецтво шляхами, які доступні для мене. І тепер я пишу про мій наступний день в абсолютно різні, різні налаштування. Як і чому?

41 зображень

Причина для всіх це мій болючий, періодично загострення тяги для зміни. На деякий момент я розумію, що я тут явно захоплюся і зараз, що означає, що це час, щоб змінити все, що можливо. Добрий або поганий, життя розповість. У той же час я радий, що так багато вже пробували і навчалися, і ще більше, щоб зробити це.
Ще раз це почуття спійманий мене в кінці 2011 – на початку 2012 року. Я почав шукати варіанти тимчасової зміни діяльності. Це було дуже зручно, що за допомогою тренінгу я не тільки радіоінженер, але і оператор морського радіо. Дуже дякую! Я збираюся до моря! Я вирішив. Але це не просто. По-перше, ця професія зараз рідкісна, затребувана далеко від всіх суден. По-друге, щоб доїхати до моря, вам потрібно весь букет документів, сертифікатів, підтвердження, сертифікатів. Але це занадто пізно, щоб вийти. У квітні 2012 р. я відступив від роботи берега і, провівши мої останні гроші, почав завдання.
І тут - пошук, робота, робота, стажування. Потім в одному касовому реєстрі кілька різних курсів освіжувача, 60000р, потім знову паперова робота на ще 20000р в іншому і довгоочікувана скоринка в руках. Це робочий ступінь. Серйозний документ, отриманий з великою складністю і не всім. Я тепер повний помічник капітана в електроніки.

Один день шахти...

Березень 2013
Великий автономний морозильний траулер. Риболовля пусу.