Північні вогні в норвезькій небо

Фотограф Tommy Eliassen їде по Норвегії і професійно пагони Північні вогні, намагаючись повністю передати свою красу.

Tommy коментує, що він ніколи не втомився від перегляду північних вогнів. «Ми звикли бачити полярні вогні, але зараз я розумію, чому люди згодні піти в інший кінець землі, щоб побачити їх.» Я фотографую це природне явище протягом багатьох років, але вона все ще вражає мене як красиву і захоплюючу кожен раз, я бачив її вперше. На фото: Північні вогні, Молочний спосіб і зірки в нічному небі над fjord в Finnmark, Норвегія.

Місто Мо і Рана знаходиться в п'ятдесят кілометрів на південь від арктичного кола і температур тут часто доходять -20 градусів Цельсій взимку. На фото зображено силует дерева на фоні неба, освітлений північними світильниками, в Мо і Рана.

р.

Червоні північні вогні над містом Мо та Рана в Нордланді, Норвегія.

Цього року сезон північних вогнів почнеться наприкінці серпня. Вчені говорять про північні вогні цього року будуть серед найяскравіших у часі. «Солярна активність в 2012-2013 рр., тому ми можемо очікувати дуже яскравого і мальовничого аюрора боларіса», – розповідає Томмі. На півночі вогні, зірки і місяць відображаються в icy water на Aldetersundet в Nordland, Норвегія.

Північні вогні зеленої хвилею в нічному небі над Nord Trondelagag

Триптих-чотирьохрічний Томми почали свою кар’єру фотографом наприкінці 1990-х років. Тепер він має можливість подорожувати по всій країні, роблячи те, що він любить. «Я завжди любила ніч, пейзажна фотографія та довгоочікувана фотографія». Але в останні роки я став все більш цікавим для фотографування аури і зоряного неба. Якщо ви не хочете. Північні вогні та зірки в нічному небі над Aldersundet на Nordland, Норвегія.

Габаритний зображення

Північні вогні рожевий відтінок у небі над Rana в Nordland

Відображення північних вогнів, що висвітлює небо в воді форду в Finnmark

Північні вогні висвітлюють небо зелений в Hamari в Нордланді, Норвегія

34868818