Українська

Сергій і його дружина вирішили спробувати свою удачу в лотерею зеленої картки, і коли вони виграли, вони не вірять очі. Після коротких дебатів було прийнято рішення піти в далеку Америку, так як вони кажуть, ви завжди можете повернутися. На цьому фотозвіті Сергій розповість про початок своєї подорожі, його життя в Чикаго, зарплату і ціну на крупи.

І все ж ми вирішили, що ми повинні мати ризик. Ми думали, що ми завжди можемо повернутися до Білорусі. Немає змін гонни тут. Далі, як і всі інші. Нові анкети, «Сченген» для інтерв’ю у Варшаві, що вони самі зробили, захистили два дні та ніч біля Посольства Польщі в Мінську.

Наша освіта економічна. Я бухгалтер, дружина економістів. Хоча вони не працювали за спеціальністю. Не було друзів в США, які могли б допомогти нам спочатку. Так вони насправді пішли на неїду. Рівень мови: У мене є верхнє посередництво, дружина Intermediate. Ми не мали сумнівів, що ми досягнемо успіху.

Перші кроки: Життя в Мотелі та придбання автомобілів

Заброньований мотель. Квитки на літак були придбані один спосіб, три з нас вартість близько $1700. Політ з Києва до Чикаго на рейсі Lufthansa.

Не було п'яти зірок. У номері немає холодильника і мікрохвильовки, від сусідів - тільки латиноси і чорношкірі. Якісні види шуму. Заплатили близько $360 на тиждень плюс $3 на день для Wi-Fi.

Габаритний зображення

Відразу після встановлення в мотел розпочався тривалий пошук постійного житла. Не легко, ніхто не хотів би прийняти нас. Немає документів на руці, немає роботи. Ситуація ускладнена відсутністю регулярного громадського транспорту. Тому довелося терміново придбати автомобіль, витрати якого не були забиті в оригінальному бюджеті.

Я пішов на сусідній Wisconsin, щоб отримати машину. Там, Жора купила 1999 Toyota Sienna з колишнього грузинського за $3,600.