Національний географічний 2013

Я презентую вам серію фотографій з третьої частини Національного географічного 2013 року, присвячених фотографіям людей. "Атлети." У Ленінському парку на тлі Ханої вежі, в’єтнамські діти грають бадмінтон у парах. У вихідні дні Ленінський парк перетворюється на спортивний майданчик для бадмінтону і міні-футболу для дорослих і дітей. Ханой, В'єтнам.

"Пайн". Гравець футбольної команди Тихого океану Лютеранського університету покрили обличчя своїми руками після бурхливого зіткнення з гравцем від команди супротивника. 25 вересня 2012 р. Паркланд, Вашингтон, США

English, Українська, Français...

"Моя дівчина". Мої батьки повинні мати свою 50-ю річницю весілля. Я провів літо разом з ними, коли мій батько, тепер постільден, взяв руку матері і здивував чарівно, «Моя дівчина». Я швидко витягнув камеру, щоб захопити цей момент. Що було минулого разу я фотографував мій тато. Серед інших речей він був фотографом. Я думаю, що моє захоплення з ним. Бургас, Болгарія

"Не рухається." Я фотографую дочку з її другом на скейтпарку, коли одна з скейтбордерів поїхав прямо над своїми головами, що обертаються "Не рухається". Я почув його кричу, але дівчина не була. Вони не знали, що він перелетів над ними, поки він висаджував за ними. Я змогла захопити цей момент. Вони були дуже страшні. Філадельфія

Національний географічний 2013 р.

"Аудієнтація дивиться на дорожню гру." Для дорожніх мисок необхідний м'яч всього за півкіла ваги і окружності 18 см. Учасники намагаються кинути м'яч на кращій швидкості і максимально точно на спеціально обраній дорозі. Переможцем є той, хто зміг отримати м'яч до фініші лінії за меншу кількість пострілів. Фотозйомки під час 29-го Чемпіонату Ірландії

"Panda Game" 1,600 panda статуетки були встановлені активістами з питань захисту тварин перед Гамбурзькою міською залою. Це частина кампанії для підвищення обізнаності громадськості про збереження панди, які мають лише 1,600 ліву в дику.