Національний географічний 2013

Я презентую вам серію фотографій з третьої частини Національного географічного 2013 року, присвячених фотографіям людей. "Атлети." У Ленінському парку на тлі Ханої вежі, в’єтнамські діти грають бадмінтон у парах. У вихідні дні Ленінський парк перетворюється на спортивний майданчик для бадмінтону і міні-футболу для дорослих і дітей. Ханой, В'єтнам.

"Пайн". Гравець футбольної команди Тихого океану Лютеранського університету покрили обличчя своїми руками після бурхливого зіткнення з гравцем від команди супротивника. 25 вересня 2012 р. Паркланд, Вашингтон, США

English, Українська, Français...

"Моя дівчина". Мої батьки повинні мати свою 50-ю річницю весілля. Я провів літо разом з ними, коли мій батько, тепер постільден, взяв руку матері і здивував чарівно, «Моя дівчина». Я швидко витягнув камеру, щоб захопити цей момент. Що було минулого разу я фотографував мій тато. Серед інших речей він був фотографом. Я думаю, що моє захоплення з ним. Бургас, Болгарія

"Не рухається." Я фотографую дочку з її другом на скейтпарку, коли одна з скейтбордерів поїхав прямо над своїми головами, що обертаються "Не рухається". Я почув його кричу, але дівчина не була. Вони не знали, що він перелетів над ними, поки він висаджував за ними. Я змогла захопити цей момент. Вони були дуже страшні. Філадельфія

р.

"Аудієнтація дивиться на дорожню гру." Для дорожніх мисок необхідний м'яч всього за півкіла ваги і окружності 18 см. Учасники намагаються кинути м'яч на кращій швидкості і максимально точно на спеціально обраній дорозі. Переможцем є той, хто зміг отримати м'яч до фініші лінії за меншу кількість пострілів. Фотозйомки під час 29-го Чемпіонату Ірландії

"Panda Game" 1,600 panda статуетки були встановлені активістами з питань захисту тварин перед Гамбурзькою міською залою. Це частина кампанії для підвищення обізнаності громадськості про збереження панди, які мають лише 1,600 ліву в дику.

"Хлопець руки". Westley Wade був народився передчасно протягом 28 тижнів. Батьки розповіли, що в залежності від результатів тесту їхня дитина вагою менше 2 фунтів може знадобитися хірургія серця. В той час як батьки дивляться на дитину через дроти, маленький бійець за життя досягає своєї руки до них, як якщо в знак, що все буде добре. На щастя, що сталося. Westley тепер зважує понад 10 фунтів у своєму 4,5 місяців і продовжує дивувати всіх, хто бачить його. Лікарня в Ванкувері

"Хлопчик з собакою". Дворічний хлопчик грає в піску з собакою Дощів. Bryson City, США

р.

«Сонечко над озером». Ця черниця називається Суор Росальба, що означає «рожевий захід». Теплі води цього озера роблять це чудове місце для ранкових спа-процедур. Озеро Гарда, Італія

«Вода для людей, води для життя». Таджикистан, Сугдська область

Р

"Робота Глокденбача". Один з найяскравіших персонажів Мюнхена Глокденбачського району, відомий своїми незвичайними мешканцями: артисанами, артистами, творчими людьми.

69

"Грати з Девілом". Вони грають баскетбол на кладовищі в Навоті. Філіппіни

р.

Один з дивних фестивалів в Японії, Саїді-Джі Ейо є буддійським обрядом, в якому 9,000 людей намагаються захопити сакральну дерев'яну руку, щоб стати «Блесним людиною». Ця традиція є більш ніж 500 років і вона заснована на заяві, що життя людини є більш важливим, ніж ідеали одного покоління, і ця ідея передається через століття. Okayama, Японія

Студенти з церковної школи в Лаосі. Зараз є багато молодих монахів, які навіть стали туристичною привабливістю.

р.

"Дизайн" Людина на ринку в Ooti, Індія

Людина під час повторення між грою шпильк. Стардбрейк, Англія

р.

"Сан-Франциско скейтерів." Фотограф, який залишився на 2 дні в Сан-Франциско, прогулявся по місту пішки, щоб захопити більше моментів від повсякденного життя громадян. Ця фотографія була прийнята в Місіонерському районі.

Фотограф і журналіст під час протестів в Бразилії проти зростання публічних транспортних цін, Кампіни, Сан-Паоло

"Уна монета". Поганий просить алм, але ніхто не звертається до неї. Італія, Венеція

12568 р.

Члени Карретерського братства носять статую Ісуса Христа в процесі прецепції Великодня. Севілья, Іспанія

«Манік і Локус». Наприкінці дня чоловіка ходить додому з повним пакетом локусок, які служать для нього поживними стравами і його сім'ї. Мадагаскар, 2013.

"Життя". Сан-Педро Сула - один з найнебезпечніших міст світу. Гондурас

«Твіни (або жінки, які так само люблять один одному) сну в кімнаті очікування». В аеропорту Гуанчжоу, Китай, два практично ідентично одягнені жінки, з тим же кольором волосся і формою тіла (фотограф ніколи не вдалося дізнатися, якщо вони близнюки або ні) спати під час очікування літака.

"Підживлення в тіні." Два чоловіків їздить найдовший міст в Африці - третій материковий міст, Лагос, Нігерія

У північно-західній частині В'єтнаму живі племена, що складаються з людей різних етнічних груп, від Міао до Тайська. Основним джерелом доходів є сільське господарство, за традицією, всі роботи проводяться за місячним календарем. На своїх ринках повно товарів, від тканин до тварин, майже всі з яких ручної роботи. Традиції цих племен є те, що минуле.

Залізничний працівник, що веде реєстрацію на наступний вокзал, Токіо

«Життя». В'єтнам

"Магія світла". Жінка молиться на буддійському монастирі в Геламбу, Непал

Місцевий мисливець в поні, Канада

"Я знаю, що він буде дивитися з неба". Фото жінки, яка тримає руку батька до її смерті. ніфолк

"Фрозен". Гірськолижний -36, Фінляндія

Коли один з родичів гине, індуси переходить до святого міста Варанаси, щоб спалити тіло покійного і знизити кістки в річку Ганги. На суді вся сім'я присутній, члени якого повинні бути приварені. Індія

-img33----

Джерело: avaxnews.net