"Погляд лис."
Місце зйомок: Велика Британія. Tetford Forest, Англія.
Я фотографував цей фокс під час прогулянки по лісу, де я регулярно відвідує в пошуках красивих пейзажів. (Сам Морріс/Національний географічний конкурс)
Спіраль.
Місце зйомок: Нідерланди. Амстердам. ( © Харджен Вольтьер/Національний географічний конкурс)
р.
"Нескінченна подорож".
Перший ранковий поїзд їде над підйомним залізничним містом Місіма в Фукушіма, Японія. (Українська) Фотоконкурс Теруо Арая
"Скі Свемер."
Зелена морська черепаха від берега Тикехау Атолл в Туамоту архіпелагу, Французька Полінезія. (© Vincent Truchet/Національний географічний конкурс)
"Байт канопі."
Дерево коронок біля єврейського музею в Берліні, Німеччина. Кевін Конноллі/Національний географічний конкурс Фото
"Бабі."
У Центрі порятунку Санага Йонг проходить реабілітація дитячого химпанезу. (Allison Leach/Національний географічний конкурс Фото)
"Вайт".
Mantises in Kahramanmarash, Туреччина. ( © Мехмет Карака/Національний географічний конкурс)
«Життя подобається сон».
Я фотографував цей неймовірний захід сонця, як я повернувся додому з роботи в Меномоні, Вісконсін, США. (©) Адам Дорн/Національний географічний конкурс Фото
"Хлопчик і його собака".
Наш дворічний син грає з собакою в м. Брюсон, Каліфорнія. (方尺) (chi2)
7500 р.
"Омохара".
Місце зйомок: Японія. Токіо.
Омохара не тільки географічне перетину Омотессандро і Харажуку, але й суміш різних стилів, сучасних і традиційних культур. (Українська) Фотоконкурс Теруо Арая
"Чи не з'являться бісонні роумси."
Величезні трави двосонного пана Гранд Тетон Національний парк в м. Ваймінг, США. Glen Hush / Національний Geographic Конкурс
"Scat art."
У роті гігантського моря зняти з берега Тикехау Атолл в Таумоту архіпелаго, Французька Полінезія. (© Vincent Truchet/Національний географічний конкурс)
"Жива."
Табір на Кордилері Гора Huayhuas, Перу. Довгий вплив пострілу. (©) Sorin Rechitan/Національний географічний конкурс Фото
Гардіан.