Лебідка або потворна

Мила Жовович не здавалося мені настільки красивим. Тим не менш, і основна маса моделей. Ви не можете викликати її сексуальний, сексуальний. Але краса не достатньо, щоб отримати картину «що вам потрібно». Багато чинників грають роль тут: світло, макіяж, одяг, зачіска, сам фотограф, нарешті.

Лебідка або потворна р.

Однак можливість подарувати себе в ній. Внутрішнє ядро. Тут, на мій погляд, кращі фотографії моделі, акторка, співачка, що просто приємно подивитися. Подарує різноманітність зображень, іноді навіть прямо навпроти. Уміння реінкарната є те, що я моделі значення для. І якщо модель не схожа на мертву рибу, то я зацікавлена в ній. Мила може це зробити!

Свіжий вигляд. Ось щось з '30-х. Трохи більше, і Міла танцює Карлтон! Коралові відтінки піднімають настрій.

Лебідка або потворна

Яскравий, позитивний образ. Губна помада з тінню волосся поєднується дуже добре. Смішка відкрита і яскрава.

Лебідка або потворна

Рожевий див... Романтика і чуттєвість. Добре, що помада і лак для нігтів не в тон сукні. В іншому випадку зображення буде втрачено.

Лебідка або потворна

Не багато людей носять червоною помадою. Але Міла Жовович є акцентом вбивця. У хорошому спосіб, звичайно. Українські коріння відчували себе, тому це дуже темний відтінок волосся.

Правильно, але при цьому дуже позитивна енергія. Сукня в стриманих спокійних темних тонах дивно освітлює зовнішній вигляд Mila.

Лебідка або потворна

Ось мені сподобалося сережки і очей макіяж найбільш. Красиві свіжі, натуральний стиль, злегка безтурботні пасма і пастельні відтінки.

Червоні черевики – це «хіп» не перший рік. (І не перший століття!) Реклама є «на краю», але все ж дуже вишуканим і натуральним.

Найкращі фотографії приходять, коли модель відчуває себе некомфортним. Це дивний, але я не сказав, що перший. Ми не знаємо, як Mila зазвичай читає журнал. (Я спробував себе – повна фіаско!)

Лебідка або потворна