1952
Фото Дмитрія Медведєва
Що таке президент, а потім прем'єр-міністр Росії? Дмитро Медведєв, який зумів взяти ці позиції в різні часи, говорить про те, що це не так легко, як важко. Ймовірно, щоб довести, що він, рідний Ленінград від простої сім'ї з низькими доходами, працює дуже важко і в 46 вдалося зробити досить багато для рідної країни, Дмитро Анатолійович створив рахунок Twitter. На прикладі багатьох знаменитостей Medvedev tweets щодня і листя незабутніх фото. Так, привітати з бурою овуацією найдилігійніший хлопчик в класі і найбільш обговорював політичну людину Росії після В.В. Путіна - Дмитро Медведєв.
«Навчався дуже важко, присвячуючи весь час навчання. Він рідко бачив на вулиці з хлопчиками. Він виглядав як маленький старик, вчитель згадував.
Дмитро Анатолійович і Стів роботи, поки він ще здоровий, в центральній будівлі Apple:
Я фотографував котедж російської делегації в Канаді.
Відбувся перший G8 зустрічі та робочий сніданок.
Важкий формат для обговорення глобальних питань. Росія – активний учасник переговорів.
Ми зустрілися з Саркози та Меркель. Ми обговорювали загальні підходи до теми G20. Я привітав Анжела на перемогу Кубка світу в Південній Африці.
Це завжди чудово, щоб побачити щасливих людей. :
Кожна сім'я не тільки чоловік і дружина, але і мати і батько, бабуся, і найголовніше - діти.
Подорож до Далекого Сходу. Подорожі, як це не просто прогулянка. Журналісти мають багато роботи.
Знімки їх видно всім, і деякі з них самі. Вони завжди ховаються за лінзами.
Мет Боно з U2. Він не тільки відомий музикант, але і засновник декількох благодійних фондів.
Сьогодні в Оренбурзі відкрилася перша державна школа.
У Оренбурзі вони дивилися сільськогосподарською компанією, молочною рослиною і поговорили з літнього населення. Кавуни виростають на 6 соток тут.
Завтра ми обговорюємо ціни на продукти харчування. Я пішов в магазин в Оренбурзі, щоб поговорити з клієнтами.
Цього року 300 років с. Цар. Продовжуємо зберігати архітектурні пам'ятки.
5498