Відео

Зраді, чи є хто-небудь тут є нормальна паспортна фотографія? Ні, я серйозний - більшість народжень в найбільш важливих документах громадян з якихось причин дуже віддалено нагадують ідентичність, яку вони повинні засвідчити.

Дивитися: тут мій паспорт, виданий ... серія ... немає питань, aha - тут. Хто це жінка? Вона хвора. Трохи більше - і вона кине на руки паспорта. Вона отримала проблеми печінки, проблеми нирок, вона п'є, і вона отримала місяці, щоб жити. І ця жінка дуже легко розпізнати, як кажуть, «від тисячі» – вона має великий ніс. Великий Швебелина! Такий мансарда може бути зведений або льодовий виріз, татуювання на нострилі адмірала Нахімова буде дуже корисним. Неприємний тітка, що одягається дивно - якийсь вид кофтії неперевершеного роду, бездомний? Поганий? Не було мені. У мене є нормальний ніс! Я відмовлю вірити, що я фотографував манек фотографа, на якому з ранку змочився дощ. й

Мій перший паспорт, як звичайно, я отримав у віці 16 – він був на старій формі з великою фото. Коли я зустрів другу на вулиці, я попросив її обгрунтоване питання - де ви йдете? Моя подруга, сумочка, збиралася отримати паспортну фото. Моя думка була плутана і я вирішив – чому час відходи? Тексти пісень, а це означає: Я буду йти з нею! І пішов, що я зносився. І я був в акне, чубчик "будиночка" і черепаха, тому я був захоплений. Цього року щось було неправильно з головою – отримав 6 глянцевих фреакцій на руках, я, замість усунення неполадок, приймав їх до паспортного столу, де занурення тітка кладуть їх в паспорт і давав мені няньку рівно через два тижні.

до Не моя дочка! Дякую, Мати, щоб сказати, що! Більше того, я хочу, щоб я не виглядав, що картина. Моє дружбу в той час дуже так само висловили свої асоціації - вагітна креветка. І не тільки креветка, але п'яний, вагітна креветка! Він сам, подякував Богу, на його паспорті дивився як Караченцев з целюлітом на обличчі – взаємна шантажу не дозволяла витікати з боку.