Привиди та інші цікаві речі

Перша частина
Друга частина

Нові. Найбільше з США. Переклад шахти.

Повірити його або не ;)

Лаура Н: 3 квітня 2005 р. (сайт кривавих бойових дій під час американської громадянської війни).

Майк О: Моя дружина брата відвідала другу маму в лікарні. Під час очікування вона грає з камерним телефоном і випадково приймала картину підлоги. Якщо ви помітили фото трохи, привид хворого хлопчика явно видно.

Місілліман: Моя дочка і син-в-права знайшли покинутий мисливський ложок в лісах Грузії. Ми вирішили взяти картину його. Під час зйомок мій дочка відчував щось, що летить. Який сюрприз, коли ми подивилися на фотографії на комп'ютері.

Я фотографував занедбаний будинок в лісах Західної Віргінії. Привид чітко видно на фоні.

Привиди та інші цікаві речі р.

Афіша Каан: Фото з Національної океанічної та Атмосферної. Фото показує обличчя демону під час великої бурі в Колорадо.

Чужий тато: Я майже пішов з розуму, коли я бачив УЗД моєї вагітних. Я буду батько відчуження! Я так гордість мого відчуження.

Т.А. Доолей: У 2005 р. було відкрито сучасний приватний парк.

Привиди та інші цікаві речі , Україна

Vane: Juarez знаходиться в Техасі. Він був побудований біля старих і часто покинутих кладовищ. Жителі постійно скаржаться на велику кількість привидів. Це картина, яку я зробив одну ніч на кладовищі.

Грег Ворвуд: Ця фотографія була взята мною і сином на кладовищі Техасу в 2001 році

Mugsy: Ця фотографія була взята за межами готелю в Онтаріо друзями шахти. Коли вони показали його до господині, вона була захоплена і сказала, що вона була її тітка, яка померла 2 роки тому.

Patricia Zoeller: Фотографія, прийнята в 2003 році в занедбаній лікарні для хворих на туберкульоз (1926-1961). Лікарня славиться всілякими паранормальними явищами. Фото було взято на таку висоту, що наявність живої людини в отворі виключено.

Мій кішка загинув кілька років тому Нещодавно я фотографував місце, де зазвичай стояв чаша їжі, і це те, що сталося. Кіт справа.