Привиди та інші цікаві речі

Перша частина
Друга частина

Нові. Найбільше з США. Переклад шахти.

Повірити його або не ;)

Лаура Н: 3 квітня 2005 р. (сайт кривавих бойових дій під час американської громадянської війни).

Майк О: Моя дружина брата відвідала другу маму в лікарні. Під час очікування вона грає з камерним телефоном і випадково приймала картину підлоги. Якщо ви помітили фото трохи, привид хворого хлопчика явно видно.

Місілліман: Моя дочка і син-в-права знайшли покинутий мисливський ложок в лісах Грузії. Ми вирішили взяти картину його. Під час зйомок мій дочка відчував щось, що летить. Який сюрприз, коли ми подивилися на фотографії на комп'ютері.

Я фотографував занедбаний будинок в лісах Західної Віргінії. Привид чітко видно на фоні.

Привиди та інші цікаві речі р.

Афіша Каан: Фото з Національної океанічної та Атмосферної. Фото показує обличчя демону під час великої бурі в Колорадо.

Чужий тато: Я майже пішов з розуму, коли я бачив УЗД моєї вагітних. Я буду батько відчуження! Я так гордість мого відчуження.

Т.А. Доолей: У 2005 р. було відкрито сучасний приватний парк.

Привиди та інші цікаві речі , Україна

Vane: Juarez знаходиться в Техасі. Він був побудований біля старих і часто покинутих кладовищ. Жителі постійно скаржаться на велику кількість привидів. Це картина, яку я зробив одну ніч на кладовищі.

Грег Ворвуд: Ця фотографія була взята мною і сином на кладовищі Техасу в 2001 році

Mugsy: Ця фотографія була взята за межами готелю в Онтаріо друзями шахти. Коли вони показали його до господині, вона була захоплена і сказала, що вона була її тітка, яка померла 2 роки тому.

Patricia Zoeller: Фотографія, прийнята в 2003 році в занедбаній лікарні для хворих на туберкульоз (1926-1961). Лікарня славиться всілякими паранормальними явищами. Фото було взято на таку висоту, що наявність живої людини в отворі виключено.

Мій кішка загинув кілька років тому Нещодавно я фотографував місце, де зазвичай стояв чаша їжі, і це те, що сталося. Кіт справа.

Лі С.: Фірмова демон

Шайне: Я збираю фотографії мого сина. Коли я завантажив фотографії на жорсткий диск, я був просто в ударі. З'явилася дівчина в відкритті. Закупівля не виключено, тому що цифровий був придбаний.

Дайв С.: Ця фотографія була взята на Mount Bumpass. Bumpass ведучих турів в цьому місці, який славиться своїми гусниками і окропом. Одного разу він впав на окропу і вона була ампутована. Я думаю, що це старий бумпас з дерев'яною ніжкою.

Том Хендрікс: Це неприпустимо істота я фотографував під час фотографування мого будинку батьків в Флориді

Привиди та інші цікаві речі доб. 114

Давид Н: Ми відпочивали з друзями в природі і відчували, що ми дивилися з лісу. Ми взяли деякі фотографії темного, і це те, що ми знайшли, коли ми подивимося на них на комп'ютері.

Глен Н.: Принесіть сина петрифікований пень. Вони знайшли рибу в ній. Як отримати там?

Дан С.: Я загинув свій бабуся, і це те, що я знайшов.

Ване: Паррал невелике місто з цікавою мексиканською історією. Місто є католицьким і дуже релігійним. Я знайшов ікону Мари, як і багато інших речей тут, на гірничодобувній машині. Всі автомобілі нумеровані. Коли я бачив кількість автомобіля з іконою, я був захоплений.

Erin: диво сталося в Fostoria, Флорида в 1986 році. На вежі з'явився образ Ісуса з дитиною. З усіх куточків країни доводилося побачити її. Найпривабливіші потім продаються фотографії, як це для 3 bucks.

Ерік Т.: У лісах Орегона все ще трапляються пастки для Великого бота, які були встановлені там під час маси «Снігоман» психозу 70-х років.

А найголовніше фото! Собачка з шістьма ніжками. Якщо ви можете сумніватися в автентичності решти фотографій, то це фото абсолютно реально ;) (і не сперечатися в коментарях, це фото абсолютно реально)

Оригінали від берегового докоастам.com