«Я лікар, так що я дам дитину вмирати». Д. Олексіївська страшна порада помішала Net.

Кожен з нас боїться смерті, а не тільки його, але і смерть близьких. Між отриманням новин невиліковного захворювання і останнім диханням зазвичай лежить більш-менш тривалий період часу, який і у пацієнтів, і їх родичі живуть різними способами: решта років, місяців або тижнів, нездужання може намагатися захопити життя в всіх можливих способів, або просто прийняти долю, оточену підтримкою і турботою близьких.





"Сайт" Вона ділиться з вами наповідною поштою лікаря Маргарита Олексія, яка говорить про серйозне хворе і умирає пацієнтів. І хоча ця тема не проста і кожен вирішує для себе, ми переконані, що її думка має право існувати.

Я ніколи не перестав дивувати, як багато захворювань і неприємностей відбуваються з людиною, і це дивно, як багато людей, які живуть протягом багатьох років, і навіть дати народження здоровим дітям.

Кожен, хто читає це, пощастило. Але є ще одна категорія мешканців, досить багато, що набагато менше, - вони страждають. від страшних і невиліковних недугТі, хто народилися в урочищі матері, після народження або у більш зрілому віці.

Р



Є ті, хто більш застрахований, і ті, хто менш завадить. Є той, хто повністю усвідомлює свою невиліковність, проходить через всі етапи затирання і відмирання, і, нарешті, гине болісно. Такого чоловіка, не дивно, був удачливий.

Але є й інші, які набагато менш схильні і з ким ми поїдемо час від часу: від телевізійного екрана, плаката на громадському транспорті або в кормі соціальної мережі, їх сумні і повнометражні погляди на нас.





Звичайно, більшість з них невинних дітей, і вони навряд чи розуміють, що відбувається до них. Але їхні батьки, тітки і бабуся розуміють це. «Літтєва еліночка з стадією 4 нейробластоми з проростанням всюди потрібна операція в Ізраїлі». «Допомога Діма з злоякісною пухлиною мозку, яка проходить лікування в Швейцарії. й