Рекомендації кардіолога Олександра Недоступу для підтримки серця

Серце любить і надії, серце болить і приймає, вона холодна, і вона гаряча як полум'я. З давніх часів серце прикріпило важливе значення не тільки до найважливішого м'язового органу, а й до органу конвекції, органу почуттів і релігійного сприйняття. Серце займає центральне місце в духовному житті людини, воно безкінечно згадується в Біблії, а батькові святих закликають його «забудити причину». «Наше серце – скарб. Порожнити його відразу і ви беггар. – Заслужений де Балзак

ДепозитФотогалерея

Редакція "Сайт" Я вирішив запитати досвідченого кардіолога Олександра Неавіста, чому серце дано не тільки в медицині, але і в духовному світі. Що таке серце і чому це найголовніше? Як зберегти сердечник?

Чому серце є найважливішим органом у фізичному та духовному світі? «Я лікар-терапевт і кардіолог, що працюють з пацієнтами щодня. Я знаю досить добре, як працює серце: які клапани він має, яка провідна система, як це контракти, як вона збиває. Я знаю, як і коли це хворе. Звісно, між емоційним життям людини і серцем його не існує.

Коли людина відчуває деякі емоції, серце відразу реагує на це: вона б'є, або заморожує за хвилину. Під впливом сильних почуттів, людина ненав'язливо розміщує свою руку на серці. Серце болить з неприємними емоціями, з деякими трагічними новинами. І мозок, голова, розум? Тексти пісень, а це означає: Чи не все про віру? Як багато великих інтелектів! Як можна уявити все це без голови? ?

Який комплекс є людським серцем? “Здавалося б, м'яз, клапани ... Тим часом серце нескінченно складне. М'язи не будуть контрактувати самостійно. Але є річ про серце -- провідна система - нерви, які проходять через серце. Електричні струми проходять через них, викликаючи серце до контракту. У цій провідній системі є вентиляційний шлуночковий пакет Hisas -- також ціла система.