Шлях життя Карла Лагерфельда

19 лютого — день модного світу втратив легенду. Сьогодні загинув талановитий німецький дизайнер моди і модний фотограф, а також творчий директор модного дому Chanel Karl Lagerfeld. 85-річний модний Я відчув себе на тижні і не покаже на традиційну луку в кінці Chanel шоу. Проаналізовано причини і деталі смерті легендарного дизайнера моди.



ДепозитФотогалерея

Редакція "Сайт" Висловлює захищання всіх близьких Карла і мирн з усього світу. Директор модного будинку Chanel зробив так багато для жіночої краси, і з його легкою рукою багато моделей стали над успішними. Ми вирішили згадати про життєвий шлях Карла Отто Лагерфельда і нагадувати його найвідомішим модизм і життя.

Точна дата народження Карла Лагерфельда невідомо: більшість джерел називають 1933 р., інші вказують 1935 р., а сам дизайнер назвав рік його народження 1938 р. Відомий для свого щадного персонажа Карла Лагерфельда був крутий у ранньому віці: на четвертому день народження він попросив маму для особистого службовця. У дорослому житті Карл мав господиня, варильну варильну та персональну шайпур у своєму розпорядженні 24 години на добу.





Лагерфельд почав свою кар’єру в світі моди, навчаючи в паризькій школі на Синдикації високих мод. Після цього Лагерфельд був помічником П'єра Балмена до 1958 року. У 1959 році Лагерфель став арт-директором модного дому Жана Пау. З 1963 року працював одночасно з чотирма модними будиночками – Chloe, Krizia, Charles Jourdan і Fendi. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу.





У 1974 р. Лагерфельд заснував власну лінію, імпресію Карла Лагерфельда. Лагерфельд також навчався у Відні Вищої школи прикладного мистецтва. 1983 р. позначився точкою повороту для Лагерфельда як Художній керівник Шанеля. Він привів модний будинок на 36 років, що робить Chanel ще більш популярним і бажаним брендом одягу для жінок.

611587