342
10 оповідань про тих, хто не потребує все це помилкова думка більшості
Побоюючись не дотримуватися модних і популярних тенденцій, багато людей нашого часу забувають, що це означає бути гарною людиною.
Веб-сайт Я переважаю оповідань людей, які щасливі жити звичайним життям, без роздумів і помилковості.
980 р.
- Зараз дуже модно розглянути себе соціопатом: «Я соціопат, і тому не маю друзів», «Я соціопат, і мій кіт мій найкращий друг».
Ви коли-небудь зустрілися з реальним соціопатом? Я навчався з двома з них і працював з однією. Це страшні люди, які не говорять Привіт всім, не спілкуючись, не можна працювати з цими людьми в команді, вони просто заважають, що ніхто не не існує. Це реальний психічний розлад.
Ви не маєте друзів, тому що ви є нудними людьми.
- Всім друзям походять в фітнес-центри, виходячи з гарної фігури, впевненості в собі. І Я. Але не всі встигли грати в популярний спорт.
Я лікар. Днів на роботі, у вільний час я читаю літературу професія, курси підвищення кваліфікації, додатковий тренінг. Займає час і гроші. Шановні клієнти!
- Коли вона була невеликою, побутовою твариною, особливо чистими Прості коти і собаки живуть з бабусями, які люблять їх. І тепер кожен другий - собака! Модний: Huskies, pugs, Йорки і іграшки з китайською скоринкою.
Подруга працює в ветеринарній клініці, вона каже, 3-4 тварини в день замісу. Причини: м'яко в кутку; забитий стілець; не приніс; немає часу ходити; "Я хочу спати вранці." Які ці люди думають? Я хочу, щоб він був таким же, як і раніше, не "Я хочу, щоб husky!" О, ні, ставити його до сну, pug є в моді!
- Я на автобусі, і є хлопець, в якому можна розірвати джинси по вулиці. Але що жарт: хлопець, здається, не має ідеї, що його труси видно більше, ніж самі джинси, адже взимку.