Я лікар ендокринолог з США. Я скажу вам, чому ви не можете схуднути!

Sarah Gottfried є експертом з гормонів і доктором з Гарвардського університету. Хто знає секрет ідеальної фігури? Sarah коментує, що часто причина зайвої ваги у жінок Набуває гормональний дисбаланс. Помітивши схожість своїх скарг.

Гормональний фон у жінок
  1. Я дотримую правила здорового харчування, але я не можу схуднути.
  2. З віком обмінні процеси сповільнюються. Генетика. Втратити додаткові фунти практично неможливо.
  3. Я зумів втратити 2 фунтів, а потім швидко набрав стільки 5!
  4. Я не працюю.
  5. Є деякі продукти, які я просто не можу відмовитися.
  6. Можливо, я повинен прийняти себе і приймати себе як я.

Ви знаєте будь-який з вищевказаних скарг? Якщо так, то причина, чому ви не вдається схуднути - це відмова гормонального фону. Тіло жінки переважають чотири гормони: естроген, інсулін, кортизол і адіопектин. Коли один з них не вдається, красива половина населення стикається з проблемою не здатний скидати. Кошикй

1. Естрогенна дисбаланс
    Естроген несе відповідальність за привабливість жінок (круглі стегна та груди). Однак мало хто знає, що навіть після менопаузи цей гормон продовжує виробляти яєчники жінки. Таким чином, в багатьох красунях після 40 концентрація естрогена перевищує норму. Щоб знизити рівень гормонів, Sarah Gottfried рекомендує вживати 0,5 кілограми свіжих овочів в день. Волокно допомагає видалити естроген з організму.
    6625434

2. Надмірний інсулін
    Нехай люди знають, що навіть при невеликому надлишку жирової маси порушується рівень інсуліну. В результаті виникають проблеми з регулюванням глюкози: рівень цукру в крові починають різко підніматися або різко падати. І додаткові фунти тільки збільшуються. Для зняття інсуліну з організму лікар радить перед кожним прийомом вживати склянку відфільтрованої води двома столовими ложками яблучного оцту.

3. Надмірний кортизол