Спочатку. Жінка загинула в невеликому японському містечку. На деякий момент вона відчувала свою душу, залишаючи її тіло, закріпивши вгору і з'являються до духів її предків.
У голосі попросив її:
- Хто ти?
- Я дружини мера, вона відповів.
- Я не запитую, хто твій чоловік. Покажіть мені, хто ви?
- Я мати чотири. Я вчитель школи.
- Чи можу я попросити вас, скільки дітей ви маєте або де ви працюєте?
І пішов вона до тих пір, поки вона сказала: "Я той, хто прокинувся щодня, щоб допомогти родині і навчити дітей в школі." Вона потім повернулася до свого тіла і хвороби відступають. Вона знайшла її ikigai.
Японка поняття «кігай» досить важко перевести на російську мову, але грубо можна розшифрувати як «що дає сенс життя, що змушує нас прокинутися щодня з радістю». Іншими словами, ikigai є східним елегантним і компактним визначенням Вашого основного інтересу, бізнес, який приносить радість вашому житті.
Незважаючи на те, що японська Окінава вдалося зробити цю концептуальну частину своєї філософії, це не те, що ikigai абсолютно невідомо на заході. Ми зустрілися з нашими послідовниками, особливо серед тих, хто досяг багато в житті.
«Ми не можемо чекати до ранку, щоб повернутися до роботи». Вільбур Райт, винахідник літака.
«Чи любиш тебе. Це безумовно призведе до успіху! Щоранку я подивився на себе в дзеркалі і сказав: Якщо сьогодні був останній день мого життя, хочу, щоб зробити що я сьогодні? І якщо відповідь на багато днів поспіль не було, то потрібно змінити щось. Steve Jobs, Генеральний директор компанії Apple.
Це інтерес до життя, прагнення негайно почати свою роботу і виконувати її найкращим чином дає людям почуття власної гідності, почуття задоволеності і сенсу життя. Ці люди, які знають їх ikigai, ненасичені з депресії, вони залишаються оптимістичною про життя і не схильні до руйнівних звичок. Тому для всіх, хто хоче жити довго і значуще життя, важливо знайти причину, щоб отримати вранці.
Як знайти ikigai?