399
Роберт С. Мендельсон: Конфесія Heretic з медицини
Замість прологи. Не вірю в сучасну медицина. Тексти пісень, а це означає: Я лікарський. Мета цієї книги полягає в тому, щоб зробити вас ідеєю.
Я не завжди хотів. Я колись вірю в сучасну медицину.
Коли я був в медичній школі, я не поглиблю в дослідження на гормоні DES (диетилстильбестрол) тому що я вірив. Хто підозрював, що двадцять років відтепер ми знайдемо вагінальний рак і статеві аномалії у малюків, мати яких брали DES під час вагітності?
Я повинен визнати, що я не підозрювала кисневої терапії для передчасних малюків. Незважаючи на те, що в комплекті з новітніми технологічними департаментами для передчасних немовлят, повної або часткової втрати зору було відзначено майже дев'ятсот відсотків невагомих новонароджених. У той же час кілька кілометрів, у великій, але меншій «додатковій» клінічній лікарні, це захворювання – ретролентальна фіброплазія – виникало менше десяти відсотків передчасних пацієнтів. Я попросив вчителям пояснити це явище. І я вірю, коли вони відповіли, що лікарі в менш обладнаній лікарні просто не змогли зробити правильний діагноз. Через рік або два роки доведено, що причиною ретроленальної фіброплазії стала висока концентрація кисню, що надходить до інкубаторів. Милолюбні центри охорони здоров'я були швидше за все, щоб зробити дітей сліпими, оскільки вони мали кращий обладнання – найдорожчі і сучасні пластикові інкубатори, в яких всі надходження кисню обов'язково поставляються до дитини. Однак в лікарнях старі моделі були більш життєрадісними - ванн з слабо прикріпленими металевими чохлами. Вони витікали так багато, що не важливо, скільки кисню було подано в інкубатор, це було недостатньо, щоб сліпити дитину.