Про подарунки та любов

浜у 涓 蹇

Я студентка Інституту Нейфельд, і ми говорили нещодавно в майстер-класі з Гордоном Нейфельдом про хлопчика, який стелить в школі. Він стелить нерозривно і логічно, переважно тому, що необхідність контакту і інтимності не адекватно зустрінеться. У своїй в'язанні до своєї матері хлопчик на рівні приналежності, але не отримав адекватного задоволення від його потреби до любові, компенсує йому відповідним іншим людям речі.

Нейфельд запропонував, якщо мати може дати дитині більше любові на рівні, доступним для хлопчика, потрібно буде зникнути. Щоб подолати брак інтимності дитини, яка кріпиться через «досягнення», можна, наприклад, буквально дати йому учням деякі предмети, які нагадують його матері, щоб він мав щось триматися від неї. Ви можете надати йому речі, які здаються дорогою і цінними. Такі вирази любові, швидше за все, будуть доступні до цієї дитини і живлять його. Нейфельд сказав, що це такий досить примітивний, я маю на увазі, прозорий механізм у дітей, які кріпляться на належному рівні. Вони дають мені щось дорого і цінне, вони зберігають те, що я даю, тому вони люблять мене.