Нове життя бюджетного гірського велосипеда: перетворення в електричний поїзд

Моє ім’я Євгенія, я студент Білоруського державного університету транспорту. Я завжди хотів зробити це самому, як тільки мій перший гірський велосипед зламався.

Навігатор Stels 610.

, Україна

Нове життя, початокУ серпні 2014 року було нудно, там було гроші, і я вирішив Google тему електричних велосипедів. Після перегляду відео та інших матеріалів в Інтернеті я зрозумів, що я буду робити в серпні. У Мінську знайшли магазин, який продає комплекти для перетворення.

Для безмодового (нині зрозумілого) $530, придбаний набір:

• Електричний мотор 36 В 350 Вт, перейшов на обід 26' Р
  • Контрольний блок всієї системи (повільно кажучи, мозок)
  • Акумулятор 10 A*h від 36 V
  • Датчик обертання на шахті вагона (для системи допомоги педалі)
  • Прискорювач ручки
  • Гальмові ручки з вбудованими вимикачами (відключення двигуна при гальмуванні)
  • Панель управління всієї системи (на/включно, вибір режиму надання допомоги, швидкості, заряду акумулятора)

Враховуючи те, що мотор-колес (передня) вже зібрано, було прийнято рішення викопати рім з переднього колеса в задні кущі, так як задня кримка вже виправдала багато разів з восьми та інших речей. Крім того, він вирішив відмовити передачі, тобто замість тріщини з зірками, він скручував фривілею ( тріщина з однією зіркою). З'явилися три причини:

1,1 км Ракета під час обертання колеса «поплавлений», іншими словами, десь деформується.

2,2 км Перемикач не може функціонувати належним чином.

3. У Коли двигун з'явився в велосипеді, відчуття наявності декількох коефіцієнтів передач просто зникне.

І тут ми можемо запустити, але є ще одна точка про зовнішній вигляд. Оригінальна фарба на велосипеді вже відома подряпина і виглядала дуже погано.