Лист від батька до 14-річної дочки

У Facebook кілька днів проходив звернення жінки до своєї дочки. Від 15 точок. Багато людей читають її, багато людей подобаються. Але я думав, що я мав щось сказати до моєї дочки.

Я поставив вище текст перед мною і абзацу за абзацом, щоб відповісти на нього. Я не психолог. Я не вчитель. Я не найкращий батько у світі, але я люблю своїх дітей.

Наступним текстом не є ласощі нематеріальних або хороших відносин або меморандуму. А деякі точки в ній можуть добре не схожі на когось. Але я буду.

Моє звернення до моєї 14-річної дочки

1,1 км Я ніколи не збираю тебе з дому 3 роки або 30 років. Коли ви 18, ви будете мати багато варіантів: ви можете піти в коледж і я буду корінь для вас і допомогти вам весь час, коли ви знаходитесь в коледжі. Звичайно, я хочу взяти участь в житті сім'ї, але я був також студент і пам'ятаю відмінно, що всі мої п'ять років в інституті я займався аматорським мистецтвом. І звичайно, я нічого не заробив, крім стипендії. Але ми пережили якось. І з вами мій дівчина, ми вижити.
Також ви не можете піти в коледж і піти на роботу. Пам'ятайте, дочка, Якщо ви робите ANYTHING -- Я не знаю, що це буде - картина, танці, спів, секретаріалізація, вирощування какті, різання інших людей волосся і нігтів, архівування книг в бібліотеці, цифрові фотографії -- що! -- Ви будете думати про гроші останні.й Ви вже оплачені. І далі.
Я готовий до повної підтримки шлаків 18 років? Звісно! Я нормальний самокат. Якщо ви живете з нами, але не заробляєте, зробіть свій внесок, щоб зробити це простіше для інших: очищення, миття, приготування їжі. Але ви не будете щасливі з цією роллю? Так ви знайдете роботу на лижах дуже скоро. Ваш номер і сестра завжди будуть вашими номерами.