Краплі з мус

40567 р.

Одного разу, коли мій малюк ще дуже маленький, вона призначила краплі. Краплі з мусй

Вона була дуже пишною і турботою при поїді і зміні одягу. Весь час, здавалося б, поспішає, не може спати або їсти. Що таке щітка на місяць малюка? Де приходить новонароджений? І я скоро зрозумів, що це було з мене.

Я спробував мати догляд. Я спробував бути найкращою матір'ю. Я спробував бути супер, і прохолодно, і найуспішніше, і так — wow! І я зробив.

Я фотографував маленьку дівчину в красивих позах кожен день, я пришив її іграшки відповідно до системи Waldorf, за японськими звичаями, згідно з російськими традиціями, я пошита її плаття на одну сторону - тільки на Новий рік. Я був великим. Але щось не було.

Я відчув, як я був відсутній точку. Я втратив мир і зв'язок. І це все настоянка. Так багато робити з усіма феєрверками, і це занадто мало для неї.

Що, що вона хоче?

І вона потрібна мені, звичайно. Я спокійний, я реальний, я те, що я. Вона потрапила в світ, щоб бути жінкою. І як вона навчиться бути, якщо вона бачить мене з моїм незліковними фруктами?

Я повинен був мені. Коли вона росте, вона може знайти джерело натхнення та балансу. І з того, як я був так надихнула краплі, її краплі з хустлі і джгути, я почав збирати і повернути власний.

Спочатку Краплі водий Краплі душу і води у ванній кімнаті. Вони розсмоктуються і відвантажують сигнали. Вони відпочивали. Дитина побачила, як добре вода була. Насолоджуюся тим, що в ванну, а потім я дізнався, щоб насолоджуватися нею. Слабаємо разом і сідаємо в душу разом на маленькому табурі. Вона заспокоїла, прогріла і впала дупа під теплими крапками.

А потім я знайшов ці красиві краплі зовні. Кошикй Коли він прогулявся і ми сідаємо в домашніх умовах, натискання крапель на віконному склі стала ще одна ефективна медицина. Для мене і для неї. Сірий будиночок так нефузний. І ми отримали краще.