Ми можемо самі зателефонувати одержувачу.

Коли я думаю про жіночу красу, я завжди пам'ятаю, що «попередню квіти і пізні квіти». Деякі вже народжуються такі блондинні красуні, що це відразу зрозуміло: вона допускається бути зіркою. Краса інших виявляється не відразу і не скоро, часто ближче до 30 - через вік, любов і пологів, довга дорога до себе і миру в душі.

Я фотографував жінок 17 років. Тисячі годин ретушування дав мені міліметр для вивчення тіла жінки. Всі ці гострі коларонові, тонкі пальця, нервові губи. Молі, татуювання та ... страх, що у кожного є на іншій стороні лінзи. Ви не знаєте або хочете знати.

На картках ви хочете бачити себе витонченим і крихким, як на поворотах у глянцю. Невеликий жирний - той, з якого вони втрачають голову. Хто ніколи не просить нічого, не чекаю, не боїться часу, листя спочатку.й У своїх очах відображаються вогні великих міст, а тіло пружний і чуттєвий. Чоловіча сорочка на ній виглядає краще, ніж будь-які маленькі чорні сукні, а світло-синій під очима - тіні довгих вій, не п'ять годин сну або мисливця для інциденту.

Важко уявити роулінг всю нічну довгу, коли вранці особа перетворюється в м'язи шкіри і сліз, і вона займає день, щоб відновити, і навіть якщо ви не хочете, вам потрібно викликати, і лежати, і знімати день, варити сильний чай і дивитися на стелю довго, слухаючи, як раптом він став голосним і порожнім всередині.

Складно уявити в такій ситуації.У нас немає того, хто це не йде.й Ніколи не знайшов себе ковзання стінки ванної кімнати в безшумному табло на особливо темній ніч, коли ви дивитесь більше, як загартований гай з пуповинними приварними плямами і кісткою кнопкою для очей, ніж той, хто ніколи не просить нічого, чекає на нічого, не боїться часу, листя спочатку. . й

Ніна цих ночей не опиниться.

Відкликання дзвінків, коли "підпишіться" було прибути і викликати кілька годин тому.