605
15 милих картин світу фауни. Тварини не відчужуються до сімейних цінностей.
До того, як я почав писати цю статтю, я пам'ятав мій дитинства. Назвіть, що його частина, коли вся родина пішла на фотостудію і приймала загальну картину. Однак, якщо подія відбувалася взимку, багато часто навіть не знімали свій зовнішній одяг. Потім ці фотографії були надруковані в декількох примірниках: він був ретельно збережений в домашньому архіві, а інші були відправлені родичам, переважно великопаранти. Але мені не сподобалося фотографувати, я навіть маю фото, де я тримаю на грудях кишені моєї сорочки. Коли я виросла і попросила своїх батьків, чому я фотографував в цьому положенні, вони сказали мені, що я не хочу фотографувати, і вони кладуть монети там. Як дитина, я отримав мій перший і єдиний внесок для фотосесії. . й
З моїми спогадами я повністю відійшов від головної теми нашого матеріалу. І він, власне, про сімейні фотографії, тільки сімейні фотографії тварин, які не знають, що фото, так що вони заважають перед камерою природно і легко. Це задоволення, щоб подивитися на такі фотографії, і що я пропоную зробити зараз. . й
Дитячий будинок.
Вони вирішили покарати неслухняний ведмедя.
Перегляди
Він не загубив цей спосіб.
Сім'я гуги.
р.
Ви знову зустрінете мене з дитиною. . й
Сонце мій трохи...
Спільні водні процедури.
Що подивитися тут!
Не знімайте очей...
Немає, ви не думаєте так!
Передача досвіду молодшого покоління. . й
р.
Трохи тепліше.
Кіт ніжності.
Сонце, як я робити!
Р
Тварини безперечно мають свої сімейні цінності, а такі колекції чудово піднімуть настрій. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу і узгодити зручний час і місце вручення квітів, а якщо необхідно, то збережемо сюрприз.
через igenno.cc