610
«Якщо є справедливість у всесвіті, необхідно бути окремим райом для лікарів». До сліз...
Багато людей знають, що важко працює лікар. Хтось у сім'ї має представника цієї професії, хто сам лікар, і деякі з нас були хворі, які дивилися роботу цих людей з літерою столиці. У руках лікаря, життя людини, тому має велику відповідальність. Повідомляю мені цю дивовижну історію, після чого я хочу вірити, що є добре і справедливість в цьому світі.
Після чотирьох складних операцій хірург пішов за межі держави, близько до трансу. Перед очима був похмурий, в моїй голові каша ... Жінка ледь стояв. Вона бажала піти додому відразу і піти в ліжко. Але варто їсти хоча б раз на добу. Так вона пішла на найближче кафе.
Жінки їдуть на машині, а потім власник кафе спробував привернути її увагу, злегка посипаючи її на плечі.
- Лікар, у вас був невеликий день? Я назвав вас таксі.
Коли вона прийшла до її почуттів, вона сказала,
до Як дізнатися, що я лікар? Я, він важко, він зробив деякі операції.
- Так само після того, як ви вказали офіціантку, "Я зробив." Підрахувати інструменти і пришити їх вгору. й
Якщо є справедливість у Всесвіті, слід бути окремим райом для лікарів.
Дякуємо лікарям за свою роботу. Як і люди, які можуть оцінити його і принаймні говорять про велику людську подяку.
Поділіться цим дивовижним сюжетом з друзями!
через takprosto cc
Після чотирьох складних операцій хірург пішов за межі держави, близько до трансу. Перед очима був похмурий, в моїй голові каша ... Жінка ледь стояв. Вона бажала піти додому відразу і піти в ліжко. Але варто їсти хоча б раз на добу. Так вона пішла на найближче кафе.
Жінки їдуть на машині, а потім власник кафе спробував привернути її увагу, злегка посипаючи її на плечі.
- Лікар, у вас був невеликий день? Я назвав вас таксі.
Коли вона прийшла до її почуттів, вона сказала,
до Як дізнатися, що я лікар? Я, він важко, він зробив деякі операції.
- Так само після того, як ви вказали офіціантку, "Я зробив." Підрахувати інструменти і пришити їх вгору. й