Син фотографував матері без дозволу. І змінив життя.

Коли я дивився на фото на моєму телефоні, я випадково побачила його. Фото мене лежачи на пляжі повністю безсилі, розкидаючи руки і ноги в різних напрямках і відвертаючи від усіх.

Фото: Bridgette White

Я досвідчений Шок перший. Хто взяв цю страшну фотографію? Я про те, щоб розбити сльози. Як я був про видалення фото, мій син прийшов в приміщення. "Чи можу я сказати мені, де ця картина потрапила?" Я запитав його. Я продемонстрував його картину. Його перша реакція була посміхатися до вуха. «Мом, я фотографував тебе, коли ми були на озері. Я не можу протистояти.

«Ви повинні попросити дозвіл до того, як ви приймаєте свій телефон і зніміть мене!» Ви правильно, мама, але подивитеся, наскільки добре ви шукаєте. Немає, дійсно! Я дивився на картину знову і спробував побачити, що мій син намагався сказати мені. Моя дочка прийшла і подивилась на плече. "Мом, ця картина може бути надрукована на листівці", - сказала вона, дійсно посміхається. «Ви дуже красиві! Я люблю цю картину!

Я взяв глибокий дихання. Що я хочу. Я завжди звертаю увагу на мої недоліки. Але поступово все почалося з'являтися в іншому світлі:

Я все ще можу побачити мої повні стегна. Але я також бачу жінку, яка втомилася після прогулянки з дітьми.

Я можу побачити мою сливу руки. Але я також бачу руки матері, які підняли її діти в руках, щоб вони не зашкодили ноги проти каменів або спалюють їх проти гарячого піску.

Я бачу жирну жінку, яка зносила чорний купальник, щоб приховати проблеми області. Але я бачу щасливу маму, яка не має душі у своїх дітей.

До тих пір, як я можу пам'ятати, я борвся з зайвою вагою, як багато жінок. І це виглядає так, що я продовжую це зробити. Здається, що я не буде струнким, і я ніколи не буду виглядати модель. Я зважав себе на 10 років. Але все ж, нехай зайва вага не заважає мого життя: Одягнена Жінка Голий чоловік