"Нова пора".

Будь ласка, не порушайте. Коли я зробив, я скажу "Енд".

Чому працюють росіяни внизу?

Під час лінії бідності в Росії не тільки самотні пенсіонери, інваліди – є багато бідних серед молоді, здорових і працюючих. АІФ розуміє причини.

Продовження під kata ...

300 тис. росіяни цього року ступили нижче лінії бідності, говорить Ростат. В цілому, в країні майже 20 млн. Експерти кажуть, що кожен 3-й мешканець Росії може бути викликаний бідним. Росстат вимірював лінію бідності на 7915 рублів за щомісячний дохід котита. Але соціологи стверджують, що навіть якщо середнє надходження капіта становить 1,5-2 рази вище, ніж підсистенність мінімуму, ця людина також погана.

Багаті старі люди.

Інститут соціології Російської академії наук провів дослідження серед росіян на тему бідності та отримання трьох основних рис – нездатність забезпечити нормальне харчування, недоступність оплаченої медичної допомоги, навіть коли це життєво необхідно, погані умови житла. «Я вчитель біології у школі, мій чоловік працює на місцевому скляному заводі», — С.Карташова з Ставропольського Територія пише в пошті. Його зарплата 17 тис. рублів вважається місцевими стандартами дуже добре. Я зароблю з усіма припусками 13-15 тис. У військовій школі, повністю на державній підтримці. Є школярка дочка. Її улюблена їжа є ковбасами, але я тільки купити їх один раз на тиждень, часто я не можу це дозволити. Я псую чоловіка з м'ясом один раз на місяць, відразу після оплати. І так основна їжа картопля і макарони. У нас немає саду, якщо хтось лікує овочі-фрукти, ми щасливі, і на ринку або супермаркеті я не купую - дорогі. Я недавно знайшов студента для додаткових занять - я оплачую кредит, який я взяв, щоб купити мій дочка мобільний телефон: у кожного є і вона хотіла. Я займав більше студентів, але деякі батьки можуть це дозволити.