597
Дизайнер. Всього
Добрий день, кожен. Я вирішив поділитися короткий огляд з вами. Цей дизайнер дав сина на день народження друзям. Де було викопане в такому ідеальному стані.
17 зображень.
Сама коробка.
2,2 км Інструкції з усіма видами обладнання, від лавки до великого вежного крану
3. У Дата релізу 85-го року скоро буде 30 років, оскільки цей дизайнер з'явився на полицях магазинів.
4. У Перелік деталей та інструментів
5. Умань Сам дизайнер.
У збірнику було видно пара деталей, але решта були доручені.
р.
6. Жнівень Качки і горіхи, злегка порослі.
Р
7. Про нас Колеса, кільця і стебла
8. Степлі
9. Навігація Ступінь
10. Інструмент, шпильки і осі
11. Кукурудзяні та ясенні
12. Корд 4м (зварений, дійсно, точно 4 м)
13.00 р. Там була ностальгія. Перше, що я хотів зібрати щось, і звичайно, в зв'язку з хобі в грі, було прийнято рішення зробити цей танк. Вимкнено, звичайно, не так як в образі не роготься багато =
14.
15.00 р.
16 мар
Після складання, ледь часу, щоб взяти 3 фотографії, танк був обраний сином для тестування на тестовому місці з іншим обладнанням.
Цікаво.
У моєму дитинстві, після того, як мій брат, я був схожим, тільки, з уже відсутніми компонентами і відсутніми візуальними інструкціями.
Я думаю, що це занадто рано, щоб побудувати такий дизайнер. Я поставлю його в шафі і, можливо, наступного року ми покладемо кран, як це разом.
Я зробив. Весь світ. Дуже дякую.
17 зображень.
Сама коробка.
2,2 км Інструкції з усіма видами обладнання, від лавки до великого вежного крану
3. У Дата релізу 85-го року скоро буде 30 років, оскільки цей дизайнер з'явився на полицях магазинів.
4. У Перелік деталей та інструментів
5. Умань Сам дизайнер.
У збірнику було видно пара деталей, але решта були доручені.
р.
6. Жнівень Качки і горіхи, злегка порослі.
Р
7. Про нас Колеса, кільця і стебла
8. Степлі
9. Навігація Ступінь
10. Інструмент, шпильки і осі
11. Кукурудзяні та ясенні
12. Корд 4м (зварений, дійсно, точно 4 м)