708
Як я поставив
І так, перейшовши з дружиною в квартиру, це стало зрозуміло, що в одному місці необхідно використовувати простір до максимуму, тому що я люблю сидіти на комп'ютері пізно, і я також люблю виходити під час роботи, які з явних причин захоплюють дружину.
В результаті було прийнято рішення про те, що я повинен влаштувати своє робоче місце в номері готелю, але як повторити, у нас є окремий номер, єдиний вакантний номер є балконом, або, як його слід назвати, лоджія.
На балконі була ізольована, і обшита гіпсокартоном, і підлога була виконана теплим (засклення було зроблено розробником під час будівництва). Ці вакансії були зроблені спеціально підготовленими людьми, і я зробив електричну роботу, що я хочу розповісти вам.
Я фотографував радянські проходи, а не з початку, для яких я апологую.
21 фото, з коментарями
І так, перш за все, він вішав кабельні канали і вогні.
, кв.м.
2,2 км
3. У
4. У
Але також жалюзі, тому що в яскравому сонці було неприємно працювати.
5. Умань
Кабельний канал на місце проживання сервера.
6. Жнівень
І відставки до майбутнього робочого місця
7. Про нас Почати монтаж розеток. Краса цих кабельних каналів, які безпосередньо в них можна монтувати розетки.
Викласти розетки.
8. Підключення.
9. Навігація Встановити.
10. Почати заглушування в лампі.
р.
11. Продовжити дріт, щоб досягти входу.
4839597
12. Роз'єм.
13.00 р. Ізольований і перевірений, РОБОТА!
14. Закрийте кабельні канали, виріжте кришки в міру необхідності.
15.00 р.
16.00 р. Ми робимо вихід для маршрутизатора, щоб він висить під стелю, одночасно викинув мережевий кабель.
17.00 р. Обкладинка.
18 років Тут я зробив, і забув до виделки докладно, коротко, також зробив мережевий випуск для сервера і виведення електроенергії, і закритий кришкою.
912977р.
19.00 р. Фото вже наявного робочого місця:
20. Сервери знаходяться в місці.
21. Що таке маршрутизатор.
Я зробив, спасибі всім за перегляд.
, Україна