Поїздка в Севастополь

Хай, ЯП!

Я поділився своїми враженнями від поїздки до Севастополя, тут ми йдемо!
Тут буде кілька фото, як мильна камера з туристичного набору.
Я фотографую в кінці історії.

Я пішов з дружиною близько 20:00. Моя дружина впала практично відразу, і я поїхав важко і слухав знаки на дорозі.
У порту «Каукас» до 8 ранку долучився до кінця неперевершеної черги і почав насолоджуватися видами Керченської протоки.

І з іншого боку сонця)

Так як черга не переїхала далі, він почав запитати найближчих автовиробників про перетин. Виявилося, що більшість, як мені, «перший раз», або перекреслила «20 років тому».
Вирішили прогулянку і дізнатися все на місці.

Тут ми чекали неприємного сюрпризу - чергу на поромі майже кілометр 3. У На квитку був хаос - всі ярлики, лосини, фуршет також в лінії - всі полки з їжею порожні.
Від розмови з людьми, стало зрозуміло, що люди стоячи з ночі, на поромі працює кожні 6 годин і кількість людей, які бажають отримати на поромі перевищує свою ємність.
Після консультацій з другою половиною і позбавляючи, що «росій не дадуть!» і відпочинок тільки один раз на півроку, вирішив піти до кінця.
Я не буду тягувати опис тягарів людей, які стоять в лінії, в цілому ми стояв 15 годин. І шукаю вперед, виявилося, що тільки в цей день була така черга, і тільки з материка. З боку Криму, як правило, порожній, на поромі пішли свічники.

В цілому прикордонники скасували розклад на пором і він почав ходити без перерви, черга почала рухатися.
Перевезення вартості автомобіля мені 1600 рублів, плюс для кожної людини 200, всього 2000 рублів один спосіб.

Іммерсовані на поромі живота.

Ми не боїмося.

Ми швидко перекреслилимо, мабуть, 20 хвилин, і ми вже з іншого боку нашої поїздки.
Слід зазначити, що дороги досить толерантні до якості покриття. (Принаймні для нас Волоградцев, бо у нас немає доріг.)