860
Тварини та їх кубики: Портфоліо проекту Шарона Монроста
Шарон Монрост з Лос-Анджелес спеціалізується на створенні фото всіх видів тварин за типом «паспорту»: обличчя та профілю. Не обмежуючись фотографіями відомих тварин, і вона завжди шукає спосіб захоплення нових видів. У своїх планах зробити портфоліо для всіх тварин світу, якщо у вас є достатня енергія і час.
1616962
Зебра і карликові кози
Р
Camel і alpaca дитина
р.
Лев і лев
Африканський буффало і дер
р.
Раксон і собака
59
свінгери
8636540
Зебра і карликові кози
Кангаро і кенгуру
Я почав знімати фотографії тварин після ряду невдалих фото. Я фотографував весілля, взяв сімейні портрети, і нарешті отримав перші хороші фотографії, коли я потурбував тварин.
Кінь і ллама
Ков та вухо
Кролики.
пума
Ведмідь кулі
овець.
Десер і як
Роостер і хряща
410673
Паррот і полярна сова
Тепер значно розширюється сфера компетенції фотографа.
Я працюю з тренерами і власниками рідкісних видів. Щоб зробити їх повноцінним обличчям, ці люди допомагають мені випускати тварину, зробивши багато хитрощів. Прийміть портретну фото простих лисок - день роботи. Але результат варто.
Порося і тигр
Слон і баранина
р.
Біла тигрова дитина та дика кішка
фламінго
436703
Зелена
, Україна
Чимпанзее і дитячий мавп
Три хвости
Фотограф продає готові фотографії через інтернет-магазин, він коштує смішно дешево для такої витяжки.
Але ця ціна дозволяє зробити покупку для багатьох людей, тому що кожен приємний для захоплення тварин, особливо екзотичний.
Фотограф і тренер з ведмедем
Робота в студії
Процес зйомки
1616962
Зебра і карликові кози
Р
Camel і alpaca дитина
р.
Лев і лев
Африканський буффало і дер
р.
Раксон і собака
59
свінгери
8636540
Зебра і карликові кози
Кангаро і кенгуру
Я почав знімати фотографії тварин після ряду невдалих фото. Я фотографував весілля, взяв сімейні портрети, і нарешті отримав перші хороші фотографії, коли я потурбував тварин.
Кінь і ллама
Ков та вухо
Кролики.
пума
Ведмідь кулі
овець.
Десер і як
Роостер і хряща
410673