Ayroport з точками зору Chemodan (42 фото + текст)

Один відомий блогер, Сергій Доля, пише:
Чи знаєте ви, що відбувається у вашому валізу в аеропорту за гумовим вікном вісь після того, як ви його рукою? Прес-служба Московського аеропорту «Домодєдово» запрошувала мене фотографію всіх аеропортових послуг. Зокрема, я фотографував весь шлях валізи з контрольної стійки для завантаження його на площині. Сьогодні Я почав серію звітів про те, як працює аеропорт.

Пасажири, що входять до свого багажу при перевірці на рейс. Тут на валізу приклейте тег, що містить інформацію про власника та призначення:

Негабаритний багаж, тобто багаж великого або нестандартного розміру, може бути переданий на окрему стійку. Авіалінії також радять їхати на багаж. Тут на ньому поклеїти тег "скло" і відправити не на загальний транспортер, а на спеціальний ліфт:

У багажному відсіку є величезна зала, яка виглядає як невелике підземне місто під аеропорту. Його простір переплетає мережу вантажних конвеєрів, довжина яких, в цілому, становить понад 3,5 км. Всі валізи з'являються тут на одному з 6 рукавів:

Перш за все, вафель проходить через сканер. Що б ви не помітили валізу, сканер читає інформацію з тегу. Якщо ви залишили наклейку з штрих-кодом на валізу з попереднього рейсу, сканер може плутати, і багаж буде йти на додаткову обробку, де співробітник аеропорту вручну знайти правильний тег на валізу і відправити його на свій рейс. Таким чином, персонал аеропорту консультував мене, щоб видалити всі додаткові наклейки з мого валізу після кожного рейсу.

Валізи потім розміщені в інтрокопі, де сканується для вибухових речовин, зброї та інших заборонених предметів:
,00 Р

Якщо у валізу з'явиться підозрний, багаж буде відправлений на більш детальну перевірку.
990 Р

Додатковий багаж проходить 4 перевірки, в тому числі КТ сканер і дифракційний блок:

Для пошуку вибухових речовин використовуються собаки:

р.