Ayroport з точки зору пілота (44 фото + текст)

Склад:
Аеропорт з точки зору валізи (42 фото + текст)

І Сергій Доля продовжує сказати:
Разом з пілотами авіакомпанії S7 я прибув в аеропорт Домодєдово, пройшов медичну комісію, попередньо зустрінув брифінг, зустрівся з учасниками польоту, отримав дозвіл на рейс, приймав мінібус, який їздив на літак, перевірив його, почав двигуни і ... не летять ніде. Однак весь процес підготовки до рейсу я фотографував.

Пілоти вводять офіс через окремий вхід в термінал. Так само, як і всі інші, вони проходять повне скринінг:

Аеропорт розділений на 2 зони: чистий і брудний. Чиста зона є зоною всередині аеропорту, який може бути доступним лише за допомогою безпеки. Решта терміналу називається брудною зоною.

Відразу після обстеження вся бригада проходить медична комісія:

Тут пілоти отримують подачу рейсу, де будуть введені всі інші позначки про рейс. Медичне обстеження може проводитися не раніше ніж за 2 години до вильоту і не пізніше години. Лікар вимірює тиск і пульс. Він виглядає на пілоті і оцінює його стан. Якщо виникають підозри, можуть проводитися додаткові тести:

У наступному номері старші відвідувачі отримують аптечки. Після того, як рейс, вони забирають їх назад. Вміст аптечок першої допомоги постійно оновлюється, а спеціальний лікар переконаний, що всі ліки з недосвідченою датою закінчення терміну дії:

Після медичного обстеження пілоти вирушають на один поверх і вводять брифінговий зал:

В кінці залу, в віконці копілот отримує документацію для літака в валізу значного розміру. Ми завжди носимо помічником командира. Вид хазяї:

У середині приміщення є великий стіл, при якому пілоти готуються до польоту. Вивчайте маршрутні документи, схеми в'їзду в аеропорт призначення, перевірте погодний підсумок на маршруті, оберіть оптимальний маршрут, визначте кількість палива, необхідного для вибору запасного аеродрому тощо.