Невеликий дощ дельфіни Amazonian.

Фотограф Кевін Схафер провів три тижні, що знімають Amazonian dolphins, які намагаються зловити ці по-справжньому літні істоти на найбільшій річці світу.

Ці дельфіни живуть глибоко в морських водах річки Амазонка в Бразилії і є свіжими водними ссавцями.

Морський фотограф Кевін Шафер прокоментував дельфіни протягом трьох тижнів. Відмінний рожевий відтінок дельфінів розвивається протягом багатьох років і далі затінюється водами річки Амазонка.

18203 р.

Кевін намагався ігнорувати морські води найбільшої річки в світі, затоплений пірангами, щоб зробити цей чудовий постріл.

Кевін (видалений) взяв мудру пораду добре вибагливих і донорів спеціальний водонепроникний костюм, щоб уникнути запалених або навіть укусів від невідомих піран Але через кілька днів він відійшов через те, що костюм заважався своїми рухами в річці.

«Я фотографував дельфіни в притоку Amazon, Ріо Негро», - розповідає Кевін. Ця частина річки відома як «весілля річок» – тут об’єднує Ріо Негро з Ріо-Солімосом. Цей великий водний комплекс розташований на відстані 1.6 км, а до 30 метрів глибоко. Це чудовий будинок для річкових дельфінів. Я був щасливий, щоб знайти свою групу вздовж берега. й

«Під водою, видимість дуже невелика – можна побачити всього 1,5 метрів, якщо ви дуже щасливі». З іншого боку, я вдячний, що принаймні мій вихідний руки, нехай тільки фотографія цих дивовижних тварин.

Кевін мав враховувати, що річкові дельфіни майже сліпі і орієнтовані тільки на ехолокацію. «Чому вони натискають і хвилюють голову, надсилають сигнали один одному. й

Ці дельфіни живуть в Amazon за десятки тисяч років і знаходяться на різних еволюційних шляхах. «Це так багато сил від Анди, які дельфіни навряд чи використовують їх очі. Також впливає на їх придбання рожевого відтінку, який коливається від сірувато-рожевого віку до рожевого віку. й

р.

Аеройд погляду звичаї Amazonian dolphins.

2264061