Красиві люди в Best Pictures of Bruce Weber

Критика своїх шедеврів писав: «Год створив Адам, але тільки Брюс Вебер дав йому тіло. й

Я вітаю вас своїм неймовірно чуттєвим, приголомшливим портретам.

Бруце Вебер починав свою фотографію не як фотографа, але як модель. «Я стала моделлю, бо я хотів бачити роботу фотографів, які я захопився, - сказав Брюце. І було дійсно те, щоб подивитися на - suffice, щоб сказати, що він був знятий Річардом Аведоном. Зробивши досвід, Weber почав фотографувати себе, але його шлях до фотографічної Олімпії не завжди кинувся з трояндами - йому довелося гарненько підштовхувати свої лікті.

"Чому не сподобалося мої фотографії, ніхто не міг зрозуміти, чому я фотографую чоловіка", - сказав він. Вперше впізнавати його як талановитий фотограф Діана Арбус: Я зустрів Діану, коли я був в біді... і вона була однією з небагатьох, хто любила мої фотографії. Вона порадувала мене взяти курс фотографії Lisette.

Нелегальні портрети жінок також є важливою частиною портфоліо Брюса Weber, включаючи відомі фото календарі Pirelli 1998 і 2003.

Легендарний фотограф створив серію фото відомих людей.

На фото - улюблений Kate Mosss

Брад Пітт в 1992 році.

Джеймс Франо

Підйомник.

Лука Бресель

Наталія Володимирівна

Мадонна

Актор Михайло Фасбендер

Сонце Пенн

Памела Андерсон

Роберт Патинсон

Bruce Weber зробив величезний внесок у модну фотографію. Незважаючи на те, що він ніколи не займається соціальними фотографіями, його робота не статична, вони сповнені динаміки та природності, які так бракують у фотографіях в сучасних глянцевих журналах.

Важко не помітити особливе ставлення маестро до сильної статі: жінки в своїх фотографіях виглядають натуральними, вони красиві і сексуальні, при цьому чоловіки завжди оточують галом таємничості, певний відчай і навіть сублімності.