642
Світ дитячої виставки
Ми всі маленькі діти, і кожна дитина іноді хоче повернутися до світу дитинства, де відвідав ЛЖ _nikolya_.
42 фотографії за допомогою live_report
Нещодавно я був на виставці «Світ дитинства». Пройшов з науковою виставкою на підтримку виходу лінії наукових наборів для дітей. І в його запасному часі він прогулявся по виставці з камерою. Це сорт рецензії сучасних іграшок.
Я сподіваюся, що цей сюжет цікавий, тому що є так багато прохолодних іграшок.
Світ дитинства – професійна виставка. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу і узгодити зручний час і місце вручення квітів, а якщо необхідно, то збережемо сюрприз.
Є кілька категорій іграшок. Звісно, я не фотографував все, але я спробував розбити його в групи.
1,1 км Історичне моделювання. Лицарі, замки. Ви можете придбати щось готове - воно більш підходить для маленьких дітей.
2,2 км І дорослі та колекціонери зацікавляться будівництвом реального замка та живописними фігурами воєн за суворим дотриманням звичаїв часу. Я пам'ятаю, коли я був дитиною, я був великим вентилятором такого роду іграшок, хоча це не було на продаж.
3. У Деякі компанії вже готують на зиму, виробник представив велику кількість дитячих шламів. Щоб привернути увагу відвідувачів, одна з них була упакована в блок льоду.
4. У
5. Умань І звичайно, дитячі товари - «Смешаріки» приурочився на весь стенд. Велика кількість всіх видів аксесуарів
6. Жнівень І тут є царство тварин, ельфи, попелиці. Герої магії і меча, і так багато. Я хочу, щоб я був дитиною більше.
43466218
7. Про нас В цілому я дуже сподобалося, що були багато наших виробників, які забезпечили традиційні іграшки, як і раніше.
8. У
9. Навігація Іноземні піпи були досить
10. Кухня була простою.
11. І більш складний, там була навіть вода з крану. Дівчата загинуть
12. Були кілька промоторів. Фахівці дізналися, куди піти.
13.00 р. Ці іграшки повністю засвоюються. Нерідко не для дітей. Мені сподобалося.
14.
15.00 р. А мутантний дим і обсмажує акула на косі. Люблю!