319
П'ятиденна війна
Хоча час був запущений, ми змогли зняти кілька битв в Цхінваллі.
Я починаю на вершині миру. На фото було взято на захід сонця, тому постріл бараки набуто сумний жовтувато-жовтий відтінок. Коли я фотографував його, якби стіни були безглуздими, "Чому ми загинули?..." буде 49 фото.
Веб камера
2,2 км
За спиною, 150 метрів, кордон з Грузією вже переходить, звідти бараки з танцями з пагорба.
Р
3 хв
4. У
5 хв
Медичний підрозділ миротворців
6 хв
Вона була також пострілом.
7 хв
8. У
Їдальня не може бути видалена з загальним планом, так як потрібно було пересуватися ближче до кордону, а гості просять не робити це. Просто в разі.
їдальня також знялася грузинськими військами.
9. Навігація
Вітальня. Відбулася 200 осіб.
р.
10 хв
11.
У цьому красі загинув спостерігач нашого миротворця, Приватний Кононов Сергій Віталійович. Прямий удар снаряда
12.
13 хв
Барраки з внутрішньої сторони
14.
15.00 р.
16 мар
Пристрої DVD.
176392
17.00 р.
827421
18 років
19.00 р.
20.
21.
22.
На наступному пагорбі за хрестом з'явилися грузинські танки, які знялися на гамаках.
р.
23.
24.
Поруч барракс ще російський прапор
25.
Кілька блоків з бараків на місці нападу Грузинців на колонці генерала Хрулева, які допоможуть миротворцям, буде зведений пам'ятник покійним там генерала Дениса Ветчинова. Ще не завершено.
р.
26.
27.
Відео футаж атаки сайту. Зомбі добре видно Дуб Гров (в самому місці, де рейдер нашої авіації 8 серпня помістив грузинський 42-й батальйон в рейс).
28.
На перетині вулиць Московської та Привозальної
29 кв.м.
Тепер це місце виглядає так. Як ви бачите, дорога ще не була перебудована.
30.
Єдиним нагадуванням битви на цьому перехресті є вежа грузинського танку, який був викинутий вибухом на ганку Совпроф будівлі.
(Романія)
31.
Не можна відслідковувати їх. На жаль, вони пустили на електронну пошту без супроводжуючих написів.
Верхнє місто миротворців
32.
Габаритний зображення
33.
34 кв.м.
35.