Панель...кат

Як ці щітки запарюють вовною. Кожен сайт однаковий. Що так мило про це тварина? Ніжний шматочок вовни і м'яса. Деякі втрати від них. 浜у 涓 蹇

Всі власники плавних котів однаково щасливі.
Всі власники хутряних люків незадоволені різними способами.
в залежності від хутра вихованця.

Я страждав тихо і безперечно, щоденно знімаючи шерсть в кутах, доки він прийшов на яскраву голову (при подачі VantageV8), щоб перевірити ці домашні тварини для корисності і довести, що відчутні переваги котів можуть довести до суспільства, у свою людину!
Так, змащений нескінченним довготерміновим відтінком для безперечно зникнення цінних кішок, я вирішив – ми повинні зробити щось. У більш ніж 15 років, як мій швидкий розум освітлений – ви можете піти!
Я дивився майстер-класи і там! Ог! Німецько закочує кішки волосся, вам потрібно спеціальний, merino! Приходьте! Чому гірше м'ясних м'ясників? Давайте подивимося!

Так! Я фотограф від Бога і моя камера краще.
І по дорозі виявилося, що віртуозне володіння фотошопом також серед моїх переваг.

12 художніх картин.

Для експерименту, вам буде потрібно:
1 - 2-4 коти середньої або підвищеної пишності. Я отримав його. Ви можете мати один, але процес буде трохи розтягуватися вчасно.
2 - гармата
3 - бульбашкова плівка, мильна вода.
4 – велике бажання зняти стигма залежних і паразитів від котів.
5, золоті руки.
Ось ми йдемо.
Візьміть інструмент, запрошуйте кота. Проксимус Отримайтеся!

Ми витягуємо сировину, і кішка відбивається від неземного щастя, що знизився на нього.

ЗАМОВИТИ Ось скільки шерсть мій Мерино Sailor дає одночасно.

р.

Решта, хто хотів, хто не хоче, але партія сказав, що це було необхідно, і подряпини їм, як синоріанські кози.
Ви бачите Кузю? Я не знайшов його!

Дашка - це її улюблена позиція, коли вона знаходиться в руках. Для повного щастя, потрібно чистити підбори!

Я не збираюся сказати вам, як це зробити, це все над веб-сайтом, і це перший раз, я роблю експеримент! Я зроблю свій найкращий.

р.

Працюємо!