Голлівудський проп склад

Не секрет, що Голлівуд робить багато фільмів щороку. Всі фільми використовують пропси. Ми можемо самі зателефонувати одержувачу. Таким чином, є кілька великих незалежних складів інвентаризації, де можна приїхати будь-який представник кінокомпанії (обов'язково, лівих людей не допускаються) і орендувати все, що ви хочете. Ціни досить незрівняні, але в більшості випадків дешевше, ніж покупка пропсів в магазині. Це зазвичай 10% вартості на тиждень.
Також половина пропсів - як і ті ж батони, зброя і, наприклад, вироби - підроблені, виготовлені з силікону і інших піногель. Що простіше.
Один із класів з дизайну продукції був у галузі — ми відвідали реальний склад пропа.
Коли я отримав там, немає кінця мого сюрпризу. Ця будівля - це величезний ринок підводних каменів. Це також величезний магазин американської історії. Серед інших речей, предмети побуту зберігаються тут 20-30-50-100 років тому.
Я фотографував все, що прийшов до мого очей і не міг потім вибрати те, що залишити і що не було цікаво. Учитель сміхався і порівнював нас дітям, які потрапили в магазин цукерок.
Хто цікавиться і не боїться - будь ласка, стежте за мною
51 зображень
й

Голлівудський проп склад

Почнемо з Кокаколою. Ось мабуть, всі пристрої для видачі вуглецевих напоїв для останнього ... так, насправді, так як їх зовнішній вигляд. Вони всі різні, але так само, я покажу тільки одне.

Голлівудський проп склад

Їжа.
Предмет їжі задуманий. Ви не думаєте, що їжа в пострілі, особливо для продажу, це реальний, зробити вас?

Голлівудський проп склад Габаритний зображення

4. У Це все шахрайство. Все це або з парафіну - фруктів / ягід, або з гелю - ананаса, наприклад, можна вичавити в кулак.
Ви можете мати всі порції.

Голлівудський проп склад

5. Умань Морозиво, що не боїться високих температур. Температура, будь-який.

Голлівудський проп склад

6. Жнівень Потрібен бар? Не питання, пити. Рідина є тільки правильним кольором, якщо пляшка прозора, не забудьте залити.