На Нижньому Новгороді підвісні тунелі

Підземні пригоди, ймовірно, приймали більшу частину мого часу в нижній частині. Я скажу прямо, я фотографував, алас, не так часто, часто через брак адекватного освітлення або можливості, але мені довелося ходити, як я вели багато, тому що головне - це аніме. Наприклад, я побував на одному місці двічі. У тунелі спочатку було робоче освітлення. Після подолання майже половини проходу і приїжджаючи одночасно час на правильне місце, робітники раптом з'явилися на горизонті, і поїзди сповільнилися, або припинили в цілому, щоб перенести деяке обладнання або розщепити пару людей. У нас було евакуювати швидко, щоб ніхто не мав зайвих проблем.
По-перше, я почав переходити до таких явищ не так давно. Під час попередньої поїздки до Санкт-Петербурга він помітив кілька робітників, на ease, забравши на певній електричній щитовидній коробці всього 20 метрів від станції.

Головна

1,1 км Летерно, стрибаючи з автобуса, я кинувся до метро, який був просто біля московського вокзалу. Метро не підключено до лінії, що веде до станції Горького під будівництвом. У майбутньому планується побудувати Ярмарок, який стане логічним утворенням нової лінії.

2,2 км Рівномір на малюнку дрібно. Ухил знаходиться через різкий поворот тунелю.

3. У Вид на Москву. Тунель заблоковано залізними воротами, за якими починається територія існуючого метро.

4. У До речі, майбутній амортизатор повороту буде організований тут для вирішення ситуації з переміщенням поїздів. Тепер черга відбувається прямо на станції.

5. Умань У цьому метро, можливо, вперше з'явилися розсувні збої-купе. Хороша імітація сучасних стандартів.